курси Soft Skills

курси Soft Skills

Місцеві, під керівництвом інструктора жити м'які навики (також відомий як люди навички, міжособистісні навички, соціальні навички та взаємозамінні навички) навчальні курси демонструють шляхом обговорення і вправи, як зрозуміти динаміку людських відносин в бізнесі навколишнє середовище і як застосовувати методи м'якого навички, звички і мислення для поліпшення відносин, а також бізнес-результатів, створюючи більш повноцінного досвіду в роботі і житті.

Soft навики навчання доступна як "на місці навчання" або "дистанційне навчання в прямому ефірі". На місці навчання в прямому ефірі може здійснюватися на місцевому рівні в україна або в Неbleprog корпоративні навчальні центри в україна. Дистанційне навчання в прямому ефірі здійснюється шляхом інтерактивного, віддаленого робочого стола.

Nobleпрога-ваш місцевий навчальний провайдер

Machine Translated

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Soft Skills Course Outlines

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
7 hours
Overview
Цей курс має на меті надихнути учнів стати лідерами, показуючи, що робить або розриває лідера.
7 hours
Overview
Аудиторія

Менеджери, керівники груп та співробітники, які вважають, що:

- Вони відвідують дуже багато зустрічей
- Їхній час "викрадають" інші люди
- Вони не можуть потрапити до дна своєї робочої дні через відсутність планування, передбачення чи визначення пріоритетів

Формат курсу

Курс буде інтерактивним поєднанням:

- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і приклади

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність ефективного управління засіданнями - поважаючи тимчасовий тиск тих, кого вони запрошують на засідання
- Дотримуйтесь стандартних процедур виклику, управління та підготовки результатів зустрічей
- Ширше оцінюйте деякі способи управління та ефективністю свого часу: працювати розумніше, не важче ...
14 hours
Overview
У все більш глобалізованому світі ми працюємо в більш мультикультурному середовищі, де можливі конфлікти між окремими особами та групами. Фундаментальна віра у вирішенні конфліктів полягає в тому, що конфлікти неминучі, але вони є керованими.

Надійність, впевненість у собі, здатність до переговорів, міжособистісні та інші навички є ключовими для підтримки вирішення конфліктів. У нашому повсякденному житті ми зустрічаємо багато випадків, коли ми свідомо чи несвідомо (з членами сім'ї, друзями, клієнтами, діловими партнерами) керуємо конфліктами. Освоєння вирішення конфліктів допомагає ефективно вирішувати конфлікти, а також допомагає нам краще спілкуватися, ефективно переконувати, вдосконалювати бізнес-результати, а також посилювати організаційні та особисті поведінки та продуктивність.

Цей курс пропонує сукупність теорій та концепцій у поєднанні з груповими навчаннями та індивідуальними заняттями, щоб делегати могли поділитися ідеями та розвивати свої навички.

Цілі:

- Розуміти основи та нюанси конфліктів в організаціях
- Вивчити ключові поняття, фактори, теорії, типи та моделі у вирішенні конфліктів
- Вивчити типи індивідуальності, стилі керівництва, що підтримують навички переговорів
- Вивчити мистецтво агресивності та впевненості у собі
- Експериментувати, досвід і практика вирішення конфліктів
4 hours
Overview
Overview:

There are Five stages in the Design Thinking (DT) process (empathize, define the problem, ideate, prototype, test).

In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance.

- How DT works: learn from people and problem, find patterns, design model (model drift), test the model, evaluate the model and re-engineer.
- Relationship between DT, innovation and entrepreneurship.
- DT methods and tools: persona, stakeholder map, customer journey map, service blueprint, business model innovation.
- Application of DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, critical thinking, problem solving, teamwork, leadership readiness, communication skills, technology savvy, forward thinking, intercultural and ethical competency, emotional intelligence, self-awareness, negotiating skills, conflict resolution.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of DT
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in DT
- To experiment, experience and practice DT

Delivery:

This is a 1 day (4 hours) training course and consists of:

- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- group exercises (30% - group dynamics, games, group discussion, and mock-conflict resolution exercises),
- individual activities (15% - writing, designing and peer discussion)
- and others (15% - videos, reading).

Note: due to the nature of this course there is a minimum group size of 3
14 hours
Overview
Це навчання, яке проводиться під керівництвом інструкторів (на місці або на дистанційному рівні), призначене для фахівців з персоналу, які бажають використовувати аналітичні методи для покращення організаційної діяльності. Цей курс охоплює якісний, а також кількісний, емпіричний та статистичний підходи.

Формат курсу

- Інтерактивна лекція та дискусія.
- Багато вправ і вправ.

Параметри налаштування курсу

- Щоб подати заявку на індивідуальне навчання для цього курсу, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб домовитись.
21 hours
Overview
Аудиторія

- Персонал, який повинен бути повністю обізнаний з питаннями, що стосуються впливу та уникнення конфліктів:

- Їх колеги
- Їх боси
- Їх внутрішні та зовнішні клієнти та зацікавлені сторони

Цілі курсу

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть впливати на поведінку інших
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів зв'язку
- Керуйте своїми внутрішніми та зовнішніми клієнтами та зацікавленими сторонами

Формат

Курс буде інтерактивним поєднанням:

- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження
14 hours
Overview
Pfizer, Hewlett Packard, DellEMC та VMware отримали користь від цієї програми, розвиваючи кращий баланс у своєму впливовому стилі та демонструючи стійку відповідь на виклики на робочому місці. Якщо ви хочете: • Створити високоефективні робочі групи • Постійно вигравати контракти від пітчингу • Успішно домовлятися про найкращі пропозиції • Зробити вартість акціонерів з року в рік ... тоді вам потрібна наша програма впливу
35 hours
Overview
Огляд

У всьому світі регулятори все частіше пов'язують суму ризику, що береться банком, до суми капіталу, яку потрібно провести, і банки та фінансові послуги все частіше керуються практикою управління ризиками. Банки, їх продукція, правила та світовий ринок стають дедалі складнішими, що веде до ще більших проблем у сфері ефективного управління ризиками. Ключовим уроком банківської кризи останніх п'яти років є те, що ризики дуже інтегровані, і для ефективного управління ними банки повинні розуміти ці взаємодії.

Основні функції включають в себе:

- пояснення поточних правил, що ґрунтуються на ризиках
- детальний огляд основних ризиків, з якими стикаються банки
- найкращі практики в галузі для прийняття підходу підприємства до інтеграції управління ризиками у всій організації
- використовуючи методи управління, щоб створити групову культуру, щоб кожна людина брала активну участь у управлінні ризиками відповідно до стратегічних цілей банку
- Які виклики можуть зіткнутися менеджери ризику в майбутньому.

Цей курс буде широко використовувати тематичні дослідження, призначені для вивчення, вивчення та посилення концепцій та ідей, що охоплюються протягом п'яти днів. Історичні події в банках будуть використовуватися протягом усього курсу, щоб висвітлити, як вони не змогли керувати своїми ризиками та діями, які могли бути вжиті для запобігання втратам.

Цілі

Мета цього курсу полягає у тому, щоб допомогти управлінню банками надавати відповідну інтегровану стратегію для управління складними та змінюючими ризиками та нормами у сучасному міжнародному банківському середовищі. Зокрема цей курс спрямований на те, щоб дати керівництву вищого рівня розуміння:

- основний ризик у фінансовій сфері та основні міжнародні правила ризику
- як управляти активами та зобов'язаннями банку, максимізувати прибуток
- взаємозв'язок між типом ризику та тим, як банки використовують комплексний підхід для їх управління
- корпоративне управління та найкращі практичні підходи до управління різноманітними інтересами зацікавлених сторін
- як розвинути культуру управління ризиками як інструмент мінімізації непотрібного ризику

Хто має відвідувати цей семінар?

Цей курс призначений для тих, хто є новим для інтегрованого управління ризиками, відповідальним за стратегічне управління ризиками керівників, або тих, хто бажає поглибити розуміння ризику управління підприємством. Це буде корисно:

- Управління банком на рівні правління
- Старші керівники
- Старші менеджери та аналітики ризику
- Старші директори та менеджери ризиків, відповідальні за стратегічний ризик-менеджмент
- Внутрішні аудитори
- Працівник з питань регулювання та відповідності
- Професіонали скарбниці
- Менеджери та аналітики активів та відповідальності
- Регулятори та спеціалісти з нагляду
- Постачальники та консультанти банків та галузі управління ризиками
- Корпоративне управління та менеджери з управління ризиками.
21 hours
Overview
Після закінчення курсу учасники повинні мати можливість:

-

Отримати розуміння самовладання як основи для натхнення лідерів

-

Зміцнювати та підтримувати їхні можливості виконання та сприяти створенню культури високої продуктивності

-

Ведіть культурні процеси трансформації та змін у відповідних сферах впливу, використовуючи емоційний інтелект та інструменти управління змінами
14 hours
Overview
Цей дводенний курс призначений для людей, які хочуть досягти кращих результатів від своїх переговорів з клієнтами, постачальниками та колегами. Вона вчить навички та тактику, що використовуються ефективними перекладачами, і створює впевненість, необхідну для досягнення успіху.

Делегати вивчають різні стилі переговорів та як максимізувати свою особисту здатність, захищаючи важливі стосунки. Курс дуже активний з поєднанням лекцій, дискусій, тренінгів та вправ.
21 hours
Overview
Аудиторія

Персонал, який повинен бути повністю обізнаний з проблемами, які стосуються людей та Management командою для:

- Самі
- Їхні колеги (колеги)
- Їх боси
- Їх члени команди
- Їх внутрішні та зовнішні клієнти та зацікавлені сторони

Формат курсу

Курс буде інтерактивним поєднанням:

- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть впливати на поведінку інших
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів зв'язку
- Оцініть, як керувати, мотивувати та розвивати своїх членів команди
- Керуйте своїми внутрішніми та зовнішніми клієнтами та зацікавленими сторонами
- Поясніть, як вирішувати складні ситуації, з якими вони можуть зіткнутися в офісі
14 hours
Overview
Аудиторія

Персонал, який повинен бути повністю обізнаний з питаннями, що стосуються спілкування та впливу:

- Їх колеги
- Їх боси
- Їх внутрішні та зовнішні клієнти та зацікавлені сторони

Формат курсу

Курс буде інтерактивним поєднанням:

- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і приклади

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть впливати на поведінку інших
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів зв'язку
- Керуйте своїми внутрішніми та зовнішніми клієнтами та зацікавленими сторонами
- Поясніть, як вирішувати складні ситуації, з якими вони можуть зіткнутися в офісі
7 hours
Overview
Цей курс дасть вам знання про те, як представити фінансову інформацію (цифри) в PowerPoint а не лише навички презентації. Ви зможете представити фінансову інформацію більш професійно.
14 hours
Overview
У цій інструкції під керівництвом живих тренінгів учасники навчаться підготувати та надати переконливу презентацію PowerPoint. Від технічної підготовки до вправної доставки, в цьому інтерактивному семінарі розглядається кожне суттєве питання.

До кінця цього тренінгу учасники зможуть:

- Застосовуйте правильний настрій для надання потужної та переконливої ​​презентації
- Практикуйте ефективні методи комунікації для покращення презентації
- Підготуйте слайди PowerPoint, які доповнюють та зміцнюють презентацію
- Створіть зв'язок із аудиторією, яка полегшує довіру та дає можливість продавати ідею, пропозицію, товар або послугу

Аудиторія

- Лідери та менеджери
- Інженери
- Дослідники
- Консультанти
- Особи з малою або без бізнес-фону
- Люди готуються запропонувати ідею або пропозицію

Формат курсу
Формат семінару з великою кількістю вправ та практики в жвавій та привабливій обстановці.

Примітка
Щоб просити індивідуальне навчання для цього курсу, зв'яжіться з нами, щоб організувати
21 hours
Overview
Аудиторія

Персонал, який повинен бути повністю готовий до виступів:

- До їхніх команд
- Клієнтам
- Іншим аудиторіям внутрішньої компанії
- Іншим зовнішнім аудиторіям компанії

Формат курсу

Поєднання:

- Спрощені обговорення
- Презентації делегатів - з повним відгуком

До кінця курсу делегати зможуть:

- Підготувати та структурувати ефективну презентацію
- Підготуйтеся правильно до цієї презентації
- Передайте цю презентацію впевнено
- Використовуйте різні візуальні засоби, які ведучий може використовувати для створення стимулюючої презентації
- Розібратися з різними типами людей, з якими вони зіткнуться у своїх презентаціях
35 hours
Overview
Огляд

Цей 5-денний курс допоможе делегатам розвинути свої стратегічні мислення, планування та навички управління, включаючи тактичні та операційні вимоги для успішного впровадження у банківській середовищі. Курс буде присвячений важким питанням управління конфліктами, управління змінами, що робить хорошим лідером і як мотивувати команду. Використовуючи інтерактивні тематичні приклади, а також приклади секторів, делегати будуть заохочуватись до обміну досвідом та проблемами, щоб допомогти розробити практичні та робочі рішення, які вони можуть повернути та фактично використовувати.

Основна мета програми полягає в тому, щоб надати виконавцям навички для сканування ділового середовища, щоб виявити прибуткові можливості для бізнесу, а також розробляти стратегії для отримання конкурентних переваг у все більш конкурентному середовищі бізнесу. Серед іншого, ця програма також забезпечить розуміння найкращих практик керівництва та поведінки, що посилить спроможність керівників працювати над складнощами та невизначеностями щодо управління високопродуктивною фінансовою установою.

Мета навчання

Після відвідування цього курсу делегати зможуть:

- Опишіть основні проблеми, з якими стикається великий банк;
- Поясніть різні підходи до планування організаційного розвитку;
- Аналіз поточного бізнес-середовища та впливів, що впливають на організацію;
- Аналізувати ресурси всередині та поза межами організації;
- Поясніть різні підходи до управління стратегією та розмістіть її у бізнес-плані;
- Оцініть альтернативні стратегії розвитку, щоб рекомендувати той, який найбільше підходить для потреб фірми.
- Застосовувати більш глибоке розуміння стратегічних планів розвитку;
- Об'єктивно обговорюйте ризики, переваги та витрати, які супроводжують реалізацію нової стратегії, включаючи управління конфліктом в команді;
- Визначити підходи до управління виявленими ризиками;
- Проаналізувати потенційне вплив на свою фірму (як позитивну, так і негативну), яка буде результатом реалізації нової стратегії;
- Розробити політику, системи та процеси для успішного реалізації нових стратегічних планів;
- Закрийте ключові кроки в управлінні змінами

Хто повинен бути присутнім

- Продукти / Сервісні менеджери
- Нещодавно призначені, а також створені менеджери та керівники групи
- Керівники операцій
- Старші менеджери банків
- Менеджери кадрів
- Менеджери операцій
- Менеджери з маркетингу

Методологія
Курс складається з обговорюваних семінарів, доповнених тематичними дослідженнями, складені з поєднання опублікованих прикладів реального життя та / або практичного досвіду. Також, учасники зможуть працювати в невеликих групах для синтезу ідей та стратегій та застосування матеріалу в контексті власних організацій / відділів. Відкриті дискусії форуму також будуть ключовим елементом.
7 hours
Overview
один день курс з управління стресом і профілактики
14 hours
Overview
Це навчання, яке проводиться під керівництвом інструкторів (на місці чи на дистанційному рівні), орієнтоване на HR-фахівців та фахівців з підбору персоналу, які бажають використовувати аналітичні методи для підвищення ефективності діяльності організації. Цей курс охоплює якісний, а також кількісний, емпіричний та статистичний підходи.

Формат курсу

- Інтерактивна лекція та дискусія.
- Багато вправ і вправ.

Параметри налаштування курсу

- Щоб подати заявку на індивідуальне навчання для цього курсу, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб домовитись.
21 hours
Overview
Аудиторія

Персонал, який повинен бути повністю готовий до проведення високоякісних тренінгів

Формат курсу

Поєднання:

- Спрощені обговорення
- Презентації делегатів - з повним відгуком

До кінця курсу делегати зможуть:

- Підготуйте та структуруйте ефективну тренувальну сесію
- Підготуйте себе належним чином до цієї тренувальної сесії
- Передайте цю тренувальну сесію впевнено
- Використовуйте різні наочні засоби, які тренер може вибрати для створення стимулюючої сесії
- Розібратися з різними типами людей, з якими вони зіткнуться у своїх навчальних курсах
7 hours
Overview
Цей курс призначений для людей, які мають намір почати або тільки почали професійну кар'єру в галузі. Призначений для побудови розуміння та розуміння корпоративного робочого місця, очікувань і поведінки, які випускники стануть перед початком кар'єри.

Після курсу, наставник буде призначений на період 6 місяців, за якими буде проводитися до 6 зустрічей (по телефону, скайпу тощо) на 1-2-1 основі. Мета цих зустрічей буде визначатися між наставником та менеджером перед кожним засіданням і буде зосереджена на питаннях, що є найважливішими для того, хто на той час є.
14 hours
Overview
If you want to:

- understand why some people do not respond to what you say to them,
- improve your relationship with your spouse, children, boss, co-worker, etc...
- expand the scope of their personal skills in communication with other people,
- learn how to quickly feel better, safer, quieter and just as you like,
- make other people interested in your own person and to make them to like you

this course is for you!

Communication tools that you learn are from different fields of NLP, psychology, psychotherapy, hypnotherapy. This accumulated knowledge based on the latest research and developments in these areas. Hundreds of hours of study, reading, listening and viewing materials, books and movies, and psychological consultations available in the form of a lecture with exercises.
14 hours
Overview
Аудиторія

Персонал, який повинен мати повне уявлення про проблеми спілкування та впливу:

- Їхні колеги
- Їхні боси
- Їхні внутрішні та зовнішні замовники та зацікавлені сторони

Формат курсу

Курс буде дуже інтерактивним поєднанням:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть вплинути на поведінку інших людей
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів масової інформації
- Управління своїми внутрішніми та зовнішніми замовниками та зацікавленими сторонами
14 hours
Overview
ВСТУП

Міжнародний Business етикет не стосується правил та правил, але особливо важливий для особистої роботи чи подорожей для бізнесу.

Знання міжнародного ділового етикету є актуальним для проведення зустрічей, побудови стосунків з іншими та демонстрації поваги до місцевої культури.

В діловому світі хороший діловий етикет означає, що ви працюєте професійно і проявляєте належні манери, займаючись з іншими вашою професією.

МЕТА

Цей курс призначений для підвищення та переваг професіонала з наступного.

- Покращений особистий та професійний імідж.
- Освоєння міжнародного протоколу та особистої дипломатії.
- Знання та компетентність у різних формах корпоративного та дипломатичного спілкування.
- Підвищення впевненості в офіційних, офіційних та неформальних контактах.
- Загострені професійні навички спілкування.
- Підвищення довіри до паблік рілейшнз.
- Вдосконалене розуміння формального та неформального вбрання, включаючи вечірній одяг.
- Розширена здатність працювати в міжнародному середовищі, розуміючи ключові елементи міжкультурної комунікації та вдосконалену компетентність у контактах з партнерами з усього світу.
14 hours
Overview
Purpose of the course:

For management: team leaders, managers are beginning their career paths and high-potential employees are selected for development. Training is also a prelude to the development of individual leadership roles and human resource management.

Benefits of completion of the course:

Increase the efficiency of team management, effective decision making related to managerial functions, appropriate selection of leadership style to the team situation, business growth, strengthen conflict resolution skills, gain time management skills.

Metoda szkolenia:

short thematic lectures, individual exercises, simulations, case studies, role plays
14 hours
Overview
Хто повинен бути присутнім?

Цей курс спрямований на те, щоб забезпечити тих, хто хоче увійти на міжнародний бізнес-ринок для ведення бізнесу.

- Менеджер експорту
- Керівники міжнародної торгівлі
- Професійна конверсія
- Виконавці з адміністративної виконавчої влади
- Корпоративні представники
- Новий Hirer
- Власник бізнесу

ПЕРЕВАГИ НАВЧАННЯ

- Розширений особистий та професійний образ.
- Освоєння Міжнародного протоколу та особистої дипломатії.
- Знання та компетентність у різних формах корпоративного та дипломатичного спілкування.
- Підвищення впевненості в офіційних, офіційних та неформальних контактах.
- Загострення професійних комунікативних навичок.
- Збільшення довіри до суспільних відносин.
- Досконале розуміння формального та неформального одягу, включаючи вечірнє вбрання.
- Підвищена здатність працювати в міжнародному середовищі, розуміння ключових елементів міжкультурної комунікації та вдосконалена компетентність у контактах з партнерами з усього світу.
14 hours
Overview
ВСТУП

Китай: країна, що розвивається, і друга за величиною економіка у світі. Швидка трансформація ринку Китаю та економічна експансія, що підтримується низкою державних реформ, зараз є привабливим напрямком для ведення бізнесу та пошуку прихильників. .

Китайська бізнес-культура та етикет можуть дещо відрізнятися від західних ділових практик. Коли ви починаєте шукати можливості роботи або розширювати свій бізнес у Китаї, важливо мати хоча б базове розуміння китайської ділової культури та етикету. Знання та практикування загальних звичаїв також допоможуть розслабитися, уникнути збентеження та зосередитись на побудові успіху.

Що стосується китайського ділового етикету, існує лише одне загальне правило:

Коли в Китаї, робіть так, як роблять китайці!

Основними завданнями навчання та розвитку є набуття та здобуття нових знань у галузі китайської Business культури та соціального етикету, що допомагає представникам корпорацій та професіоналам добре робити роботу в Китаї.
21 hours
Overview
ВСТУП

- Чи відчували ви колись невпевненість у собі в соціальних ситуаціях?
- Ви стурбовані тим, як звернутися до людей або як запропонувати тост?
- Де розмістити свій VIP або навіть яку вилку використовувати?
- Хоча наявність відповідного протоколу та етикету може пройти непомітно, його відсутність буде належним чином зазначено

У цьому курсі ви дізнаєтесь

- Як впоратись із соціальними ситуаціями з грацією та легкістю.
- Ви також відчуєте та навчитесь мистецтву столового етикету,
- У справжньому ресторані.

Ви дізнаєтесь, як поводитися з усіма видами посуду та столових приборів на випадкових та урочистих зборах та випробувати без особливих труднощів спеціальні страви.

Незалежно від того, що ви відповідаєте за соціальний привід чи відвідуєте його, ви можете бути доброзичливим господарем та вдячним гостем!
14 hours
Overview
цей курс покликаний допомогти менеджерам і керівникам зрозуміти важливі та організаційні прес-конференції. учасникам будуть введені важливі прес-конференції, такі інструменти, як розуміння ЗМІ, побудова зв'язок з пресою, написання прес-релізів, підготовка прес-комплектів, організація прес-конференції, і справу з медіа-інтерв'ю. Інтерактивний семінар також надасть корисні поради щодо створення та вдосконалення реакції організації на засоби масової інформації та про те, як підтримувати добрі стосунки з представниками засобів масової інформації та організаціями.

завдання.

• розвиток компетенцій у сфері організації прес-конференції.

• підвищення ефективності управління прес-конференцією та медіа-запитів.

• досягнення знань про те, як дістатися до основних потреб і очікувань журналіста.

• будівництво міцних і стійких відносин з членами преси або ЗМІ.

• розширення позитивного іміджу компанії на ринку.

• виявлення, зменшення та подолання заперечень і бар'єрів.

• розвиток навичок для спілкування чітко і ефективно.

навчання.

• тих, хто зацікавлений у використання влади суспільних відносин для кращого досягнення організаційної

цілі.

• керівники/керівники, яким необхідно налагодити та підтримувати ефективні медіа-відносини.

• тих, кому потрібно отримати краще розуміння PR-інструментів, таких як прес-релізи, прес-пакети та натисніть

конференції.

• тих, хто бажає навчитися обробляти медіа-інтерв'ю для досягнення позитивних результатів.
21 hours
Overview
Who should attend

Individual contributors, Managers, Team leaders, whose success depends on their ability to communicate clearly, to be understood and to influence how another person performs, and create positive working relationships.

Course description

Individual and team success depends upon the ability of individuals to communicate with others, face to face, as well as virtually. Every interaction with another person determines how you are perceived and every interaction is an opportunity to develop trust and exert positive influence. Whether presenting one to one or to an audience of one thousand, conveying information to a project team or delivering a difficult message, communicating effectively is one of the most powerful skills for achieving your objectives.

This course develops your ability to focus on your outcome, tune in to your audience and develop your message for clarity and impact. Your ability to create an environment for open discussion and ongoing dialogue is crucial for communication success. The communications skills covered in this course will increase your ability to exercise choice and control for every type of conversation, influence with out authority and improve quality of relationships and productivity.
7 hours
Overview
A highly participative course involving individual and group discussions and skills practice to enable delegates to share ideas and develop their skill levels.

Audience

Anyone who is looking to enhance their assertiveness skills

Aim

This course aims to raise confidence and increase the delegate’s ability to communicate confidently and assertively with colleagues and customers.

Objectives

By the end of the programme the participants will:

- Understand and overcome the barriers to being assertive
- Recognise behaviour traits within yourself and others and learn effective strategies for managing them
- Communicate effectively with a wide range of people to achieve a win-win situation wherever possible
- Effectively manage difficult situations.

Upcoming Soft Skills Courses

Weekend Soft Skills courses, Evening Soft Skills training, Soft Skills boot camp, Soft Skills instructor-led, Weekend Soft Skills training, Evening Soft Skills courses, Soft Skills coaching, Soft Skills instructor, Soft Skills trainer, Soft Skills training courses, Soft Skills classes, Soft Skills on-site, Soft Skills private courses, Soft Skills one on one training

Course Discounts

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Ukraine!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Ukraine
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!