курси Soft Skills

курси Soft Skills

Навчальні курси місцевих навчальних програм, які проводяться під керівництвом інструктора, демонструють шляхом обговорення та вправ, як зрозуміти динаміку відносин між людьми в діловому середовищі та як застосовувати методи «М'які навички» , звички та думки, щоб поліпшити відносини, а також результати бізнесу, а також створювати більш повний досвід роботи і життя. Навчання "м'яким навичкам" доступні як "тренування на місці" або "дистанційна навчальна програма". Навчання на місці може здійснюватися локально на приміщеннях клієнта в Україні україна або в корпоративних навчальних центрах NobleProg в Росії україна . Дистанційне навчання в режимі реального часу здійснюється за допомогою інтерактивного, віддаленого робочого столу. NobleProg - Ваш постачальник місцевих навчальних закладів

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Soft Skills Course Outlines

CodeNameDurationOverview
coachCoaching Skills7 hoursАудиторія

Персонал, який повинен бути повністю підготовлений, щоб забезпечити високу якість тренінгів

- До окремих членів їхнього персоналу
- До своїх команд
- Особам, які безпосередньо не пов'язані з власними командами, але які цінують свою незалежність - і не судимість - внесок

Формат курсу

Поєднання:

- Полегшені обговорення
- Керуючі сесії делегатів - з повним зворотним зв'язком

До кінця курсу делегати зможуть:

- Визначте "Коучинг" і детально поясніть коучинг, щоб покращити індивідуальну та колективну роботу, зокрема, пов'язані з її використанням, щоб зрозуміти причини (і виправлення) недоліків
- Надайте важливі тренерські заняття
pptfinanceCreating Slide Decks for the Financial World7 hoursЦей курс дасть вам знання про те, як представити фінансову інформацію (цифри) в PowerPoint, а не лише навички презентацій. Ви зможете більш професійно представляти фінансову інформацію.
desthiDesign Thinking4 hoursOverview:

There are Five stages in the Design Thinking (DT) process (empathize, define the problem, ideate, prototype, test).

In an increasingly complex world, we deal with problems that may need special approaches. Design Thinking helps deal with complex problems. Mastering design-thinking helps to deal with complex problems effectively, communicate better, persuade efficiently, improve business results and enhances organizational and personal behavior and performance.

- How DT works: learn from people and problem, find patterns, design model (model drift), test the model, evaluate the model and re-engineer.
- Relationship between DT, innovation and entrepreneurship.
- DT methods and tools: persona, stakeholder map, customer journey map, service blueprint, business model innovation.
- Application of DT: design mindset, disruptive innovation, iterative approach, agile estimation technique, critical thinking, problem solving, teamwork, leadership readiness, communication skills, technology savvy, forward thinking, intercultural and ethical competency, emotional intelligence, self-awareness, negotiating skills, conflict resolution.

Objectives:

- To understand the fundamentals and nuances of DT
- To explore key concepts, factors, theories, types, and models in DT
- To experiment, experience and practice DT

Delivery:

This is a 1 day (4 hours) training course and consists of:

- lectures (40% - presentation of theories, concepts, models, and interactions),
- group exercises (30% - group dynamics, games, group discussion, and mock-conflict resolution exercises),
- individual activities (15% - writing, designing and peer discussion)
- and others (15% - videos, reading).

Note: due to the nature of this course there is a minimum group size of 3
pptpresentationsellDelivering a PowerPoint Presentation that Sells14 hoursУ цій інструкції під керівництвом живих тренінгів учасники навчаться підготувати та надати переконливу презентацію PowerPoint. Від технічної підготовки до вправної доставки, в цьому інтерактивному семінарі розглядається кожне суттєве питання.

До кінця цього тренінгу учасники зможуть:

- Застосовуйте правильний настрій для надання потужної та переконливої ​​презентації
- Практикуйте ефективні методи комунікації для покращення презентації
- Підготуйте слайди PowerPoint, які доповнюють та зміцнюють презентацію
- Створіть зв'язок із аудиторією, яка полегшує довіру та дає можливість продавати ідею, пропозицію, товар або послугу

Аудиторія

- Лідери та менеджери
- Інженери
- Дослідники
- Консультанти
- Особи з малою або без бізнес-фону
- Люди готуються запропонувати ідею або пропозицію

Формат курсу
Формат семінару з великою кількістю вправ та практики в жвавій та привабливій обстановці.

Примітка
Щоб просити індивідуальне навчання для цього курсу, зв'яжіться з нами, щоб організувати
unicorpUniversity to Industry – preparing for the transition7 hoursЦей курс призначений для людей, які мають намір почати або тільки почали професійну кар'єру в галузі. Призначений для побудови розуміння та розуміння корпоративного робочого місця, очікувань і поведінки, які випускники стануть перед початком кар'єри.

Після курсу, наставник буде призначений на період 6 місяців, за якими буде проводитися до 6 зустрічей (по телефону, скайпу тощо) на 1-2-1 основі. Мета цих зустрічей буде визначатися між наставником та менеджером перед кожним засіданням і буде зосереджена на питаннях, що є найважливішими для того, хто на той час є.
ConResBeConflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence14 hoursУ все більш глобалізованому світі ми працюємо в більш мультикультурному середовищі, де можливі конфлікти між окремими особами та групами. Фундаментальна віра у вирішенні конфліктів полягає в тому, що конфлікти неминучі, але вони є керованими.

Надійність, впевненість у собі, здатність до переговорів, міжособистісні та інші навички є ключовими для підтримки вирішення конфліктів. У нашому повсякденному житті ми зустрічаємо багато випадків, коли ми свідомо чи несвідомо (з членами сім'ї, друзями, клієнтами, діловими партнерами) керуємо конфліктами. Освоєння вирішення конфліктів допомагає ефективно вирішувати конфлікти, а також допомагає нам краще спілкуватися, ефективно переконувати, вдосконалювати бізнес-результати, а також посилювати організаційні та особисті поведінки та продуктивність.

Цей курс пропонує сукупність теорій та концепцій у поєднанні з груповими навчаннями та індивідуальними заняттями, щоб делегати могли поділитися ідеями та розвивати свої навички.

Цілі:

- Розуміти основи та нюанси конфліктів в організаціях
- Вивчити ключові поняття, фактори, теорії, типи та моделі у вирішенні конфліктів
- Вивчити типи індивідуальності, стилі керівництва, що підтримують навички переговорів
- Вивчити мистецтво агресивності та впевненості у собі
- Експериментувати, досвід і практика вирішення конфліктів
Negskills0017Negotiation Skills14 hoursЦей дводенний курс призначений для людей, які хочуть досягти кращих результатів від своїх переговорів з клієнтами, постачальниками та колегами. Вона вчить навички та тактику, що використовуються ефективними перекладачами, і створює впевненість, необхідну для досягнення успіху.

Делегати вивчають різні стилі переговорів та як максимізувати свою особисту здатність, захищаючи важливі стосунки. Курс дуже активний з поєднанням лекцій, дискусій, тренінгів та вправ.
lineLeadership in the new economy21 hoursНаприкінці курсу учасники повинні мати можливість:

-

Отримати розуміння власної майстерності як основи для натхнення лідерів

-

Зміцнювати та підтримувати їх можливості виконання та сприяти створенню високопродуктивної культури

-

Провідні культурні перетворення та процеси змін у відповідних сферах впливу за допомогою інструментів управління емоційним інтелектом та управління змінами
sevenhabitsHabits of Highly Effective People7 hoursМожливості та зростання відбуваються "поза зоною комфорту". У ході цього тренінгу учасники проведуть інтерактивні та жваві обговорення, щоб обмірковувати та зміцнювати мислення та вміння охоплювати зміни та зростання.

Через серію дискусій, вправ та командної діяльності учасники навчаться ідентифікувати своїх індивідуальних "зони комфорту" та застосовувати правильне мислення та методи, щоб витіснити за межі цих зон, щоб відкрити нові можливості.

"Ефективні люди приймають зміни та відкривають можливості!"

Цей курс складається з комбінації полегшених дискусій, командних заходів, презентацій учасників та активного та постійного зворотного зв'язку від тренера.
InfluenceInfluence in Action14 hoursPfizer, Hewlett Packard, DellEMC і VMware отримали вигоду від цієї програми, розробивши кращий баланс у стилі впливу та демонструючи стійку реакцію на виклики на робочому місці. Якщо ви хочете: • створити високопродуктивні робочі команди; • послідовно вигравати контракти від качки; • успішно обговорювати найкращі пропозиції; • будувати акціонерну цінність з року в рік ... тоді вам потрібна наша програма, що впливає
ccarestrCustomer Care Strategy21 hoursСтратегія обслуговування клієнтів відіграє важливу роль у створенні задоволеності клієнтів, допомагаючи вам зберігати лояльних клієнтів та збільшувати рівень повторного бізнесу. За допомогою належного обслуговування клієнтів ви отримуєте довіру клієнта, покращуєте імідж компанії та посилюєте свою конкурентну перевагу на ринку. Цей курс зосереджений на стратегії та навички для побудови відносин з клієнтами протягом усього життя, розробляючи цінні та ефективні стратегії утримання клієнтів. Задоволені клієнти можуть, через бесіди та розповіді, стати добровільними послами для вашої компанії, і вони, швидше за все, рекомендують ваші послуги іншим. Цей семінар також допоможе учасникам спілкуватися ефективно, належним чином та чітко в усіх ситуаціях.

ЦІЛІ

- Розвиток компетенцій у сфері професійного обслуговування клієнтів
- Підвищення ефективності спілкування з клієнтами
- Отримання знань про те, як досягти основних потреб та очікувань споживачів
- Створення міцних та стабільних відносин з клієнтами
- Розширення позитивного іміджу компанії на ринку
- Виявлення, зменшення та подолання заперечень та бар'єрів
- Дізнайтеся про особистість та переваги спілкування в спілкуванні з клієнтами
- Встановлення здатності створювати відкрите середовище для спілкування
- Розвиток навичок спілкування чітко та ефективно
- Визначення бар'єрів для ефективного спілкування
- Освоєння мови тіла та невербальне спілкування

МЕТОДИ

- Рольова гра
- Тести самооцінки
- Вправи у групах
- Індивідуальна робота
- Практичні заняття
- Лекції
- Обговорення

ЛІЗИНГОВІ РЕЗУЛЬТАТИ

Після завершення цього курсу учасники зможуть:

- Прийняти цільову стратегію обслуговування клієнтів
- Визначте ключові проблеми клієнта
- Побудуйте професійний імідж компанії
- Адаптація до конкретних стилів поведінки клієнтів
- Підвищення лояльності клієнтів через виняткове обслуговування клієнтів
- Розвивайте комунікаційні здібності з клієнтами
- Використовуйте методи побудови відносин
- Розробіть персональний план дій, щоб покращити навички обслуговування клієнтів
- Покажіть жести щедрості та високої якості обслуговування клієнтів
- Використовуйте методи для вирішення складних ситуацій
- Визнати бар'єри для доставки видатного обслуговування клієнтів
advppAdvanced Slide Design in PowerPoint7 hoursЦей курс призначений для тих, хто хоче працювати більш ефективно в PowerPoint при створенні слайдів та вивченні основ їх подання.
advprsntDelivering Impressive Presentation Decks - Social Skills Workshop14 hoursМета:

Підвищення здатності готувати привабливі презентації за допомогою Powerpoint та інших інструментів

Адресати:

Кажуть їм, продавці, консультанти, науково-педагогічні працівники, менеджери, вчителі, корпоративні працівники, малі та середні підприємства та державні установи, для яких виклик стоїть перед групою людей, викликає інтерес
advyldshpAdvisory & Leadership Skills14 hoursЦей курс є частиною набору вмінь учнів даних (Domain: Advisory & Leadership).
commtmCommunicating and Influencing For Team Members14 hoursАудиторія

Персонал, який повинен мати повне уявлення про проблеми спілкування та впливу:

- Їхні колеги
- Їхні боси
- Їхні внутрішні та зовнішні замовники та зацікавлені сторони

Формат курсу

Курс буде дуже інтерактивним поєднанням:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть вплинути на поведінку інших людей
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів масової інформації
- Управління своїми внутрішніми та зовнішніми замовниками та зацікавленими сторонами
advppstAdvanced PowerPoint for sales teams7 hoursКурс присвячений командам з продажу. Він зосереджується на використанні функцій PowerPoint, які допомагають у процесі продажу, тобто. як ефективно показувати дані, як не перекривати слайди, і що зосередитись на торговій майданчику.
sdtpmlStrategic Development: Thinking, Planning, Management and Leadership35 hoursОгляд

Цей 5-денний курс допоможе делегатам розвинути свої стратегічні мислення, планування та навички управління, включаючи тактичні та операційні вимоги для успішного впровадження у банківській середовищі. Курс буде присвячений важким питанням управління конфліктами, управління змінами, що робить хорошим лідером і як мотивувати команду. Використовуючи інтерактивні тематичні приклади, а також приклади секторів, делегати будуть заохочуватись до обміну досвідом та проблемами, щоб допомогти розробити практичні та робочі рішення, які вони можуть повернути та фактично використовувати.

Основна мета програми полягає в тому, щоб надати виконавцям навички для сканування ділового середовища, щоб виявити прибуткові можливості для бізнесу, а також розробляти стратегії для отримання конкурентних переваг у все більш конкурентному середовищі бізнесу. Серед іншого, ця програма також забезпечить розуміння найкращих практик керівництва та поведінки, що посилить спроможність керівників працювати над складнощами та невизначеностями щодо управління високопродуктивною фінансовою установою.

Мета навчання

Після відвідування цього курсу делегати зможуть:

- Опишіть основні проблеми, з якими стикається великий банк;
- Поясніть різні підходи до планування організаційного розвитку;
- Аналіз поточного бізнес-середовища та впливів, що впливають на організацію;
- Аналізувати ресурси всередині та поза межами організації;
- Поясніть різні підходи до управління стратегією та розмістіть її у бізнес-плані;
- Оцініть альтернативні стратегії розвитку, щоб рекомендувати той, який найбільше підходить для потреб фірми.
- Застосовувати більш глибоке розуміння стратегічних планів розвитку;
- Об'єктивно обговорюйте ризики, переваги та витрати, які супроводжують реалізацію нової стратегії, включаючи управління конфліктом в команді;
- Визначити підходи до управління виявленими ризиками;
- Проаналізувати потенційне вплив на свою фірму (як позитивну, так і негативну), яка буде результатом реалізації нової стратегії;
- Розробити політику, системи та процеси для успішного реалізації нових стратегічних планів;
- Закрийте ключові кроки в управлінні змінами

Хто повинен бути присутнім

- Продукти / Сервісні менеджери
- Нещодавно призначені, а також створені менеджери та керівники групи
- Керівники операцій
- Старші менеджери банків
- Менеджери кадрів
- Менеджери операцій
- Менеджери з маркетингу

Методологія
Курс складається з обговорюваних семінарів, доповнених тематичними дослідженнями, складені з поєднання опублікованих прикладів реального життя та / або практичного досвіду. Також, учасники зможуть працювати в невеликих групах для синтезу ідей та стратегій та застосування матеріалу в контексті власних організацій / відділів. Відкриті дискусії форуму також будуть ключовим елементом.
intrcgovIntegrated Risk & Corporate Governance35 hoursОгляд

У всьому світі регулятори все частіше пов'язують суму ризику, що береться банком, до суми капіталу, яку потрібно провести, і банки та фінансові послуги все частіше керуються практикою управління ризиками. Банки, їх продукція, правила та світовий ринок стають дедалі складнішими, що веде до ще більших проблем у сфері ефективного управління ризиками. Ключовим уроком банківської кризи останніх п'яти років є те, що ризики дуже інтегровані, і для ефективного управління ними банки повинні розуміти ці взаємодії.

Основні функції включають в себе:

- пояснення поточних правил, що ґрунтуються на ризиках
- детальний огляд основних ризиків, з якими стикаються банки
- найкращі практики в галузі для прийняття підходу підприємства до інтеграції управління ризиками у всій організації
- використовуючи методи управління, щоб створити групову культуру, щоб кожна людина брала активну участь у управлінні ризиками відповідно до стратегічних цілей банку
- Які виклики можуть зіткнутися менеджери ризику в майбутньому.

Цей курс буде широко використовувати тематичні дослідження, призначені для вивчення, вивчення та посилення концепцій та ідей, що охоплюються протягом п'яти днів. Історичні події в банках будуть використовуватися протягом усього курсу, щоб висвітлити, як вони не змогли керувати своїми ризиками та діями, які могли бути вжиті для запобігання втратам.

Цілі

Мета цього курсу полягає у тому, щоб допомогти управлінню банками надавати відповідну інтегровану стратегію для управління складними та змінюючими ризиками та нормами у сучасному міжнародному банківському середовищі. Зокрема цей курс спрямований на те, щоб дати керівництву вищого рівня розуміння:

- основний ризик у фінансовій сфері та основні міжнародні правила ризику
- як управляти активами та зобов'язаннями банку, максимізувати прибуток
- взаємозв'язок між типом ризику та тим, як банки використовують комплексний підхід для їх управління
- корпоративне управління та найкращі практичні підходи до управління різноманітними інтересами зацікавлених сторін
- як розвинути культуру управління ризиками як інструмент мінімізації непотрібного ризику

Хто має відвідувати цей семінар?

Цей курс призначений для тих, хто є новим для інтегрованого управління ризиками, відповідальним за стратегічне управління ризиками керівників, або тих, хто бажає поглибити розуміння ризику управління підприємством. Це буде корисно:

- Управління банком на рівні правління
- Старші керівники
- Старші менеджери та аналітики ризику
- Старші директори та менеджери ризиків, відповідальні за стратегічний ризик-менеджмент
- Внутрішні аудитори
- Працівник з питань регулювання та відповідності
- Професіонали скарбниці
- Менеджери та аналітики активів та відповідальності
- Регулятори та спеціалісти з нагляду
- Постачальники та консультанти банків та галузі управління ризиками
- Корпоративне управління та менеджери з управління ризиками.
advmsppAdvanced MS PowerPoint7 hoursЦей курс спрямований на вдосконалення навичок учасників програми PowerPoint за допомогою практичних вправ, підтриманих відповідною теорією. Він призначений для всіх, в основному дизайнерів презентацій, а також для конференцій та виступів на зборах.
1Leadership 1017 hoursЦей курс спрямований на те, щоб надихнути стажистів стати лідерами, показуючи, що робить або розбиває лідера.
543212Public Speaking 10114 hoursЦей курс спрямований на покращення комунікативних навичок учнів шляхом практичних вправ, підтриманих відповідною теорією. Вона призначена для всіх, в основному конференц-спікерів та представників групових зустрічей.
infavdconfInfluencing and Avoiding Conflict21 hoursАудиторія

- Персонал, який повинен мати повне уявлення про проблеми, пов'язані з впливом та уникненням конфлікту:

- Їхні колеги
- Їхні боси
- Їхні внутрішні та зовнішні замовники та зацікавлені сторони

Цілі курсу

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть вплинути на поведінку інших людей
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів масової інформації
- Управління своїми внутрішніми та зовнішніми замовниками та зацікавленими сторонами

Формат

Курс буде дуже інтерактивним поєднанням:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження
traintrainerTrain-the-Trainer21 hoursАудиторія

Персонал, який повинен бути повністю підготовлений, щоб забезпечити якісні навчальні заняття

Формат курсу

Поєднання:

- Полегшені обговорення
- Делегатичні презентації - з повним зворотним зв'язком

До кінця курсу делегати зможуть:

- Підготовка та структура ефективного тренінгу
- Підготуйте себе належним чином до цієї навчальної сесії
- Передайте цей тренінг із впевненістю
- Використовуйте різні наочні посібники, які тренер може використати для створення стимулюючого сеансу
- Обговорюйте різні типи людей, з якими вони зіткнуться під час навчання
presconfPresenting with Confidence21 hoursАудиторія

Персонал, який повинен бути повністю готовий доставити презентації:

- До своїх команд
- Клієнтам
- Для інших аудиторій, що є внутрішніми для компанії
- Для інших аудиторій, що знаходяться поза межами компанії

Формат курсу

Поєднання:

- Полегшені обговорення
- Делегатичні презентації - з повним зворотним зв'язком

До кінця курсу делегати зможуть:

- Підготовка та структура ефективної презентації
- Підготуйте себе до цієї презентації належним чином
- Додайте цю презентацію з упевненістю
- Використовуйте різні наочні посібники, які ведучий може вибрати для створення стимулюючої презентації
- Обговорюйте різні типи людей, з якими вони стикаються у своїх презентаціях
pemmPersonal Efficiency and Managing Meetings7 hoursАудиторія

Керівники, керівники та працівники, які відчувають, що:

- Вони відвідують забагато зустрічей
- Їх час "вкрав" інші люди
- Вони не можуть дійти до кінця своїх робочих днів через брак планування, передбачення чи визначення пріоритетів

Формат курсу

Курс буде дуже інтерактивним поєднанням:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи та приклади

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність ефективно керувати зустрічами - поважайте тиск тих, кого вони запрошують на зустрічі
- Дотримуйтесь стандартних процедур для виклику, керування та підготовки результатів зустрічей
- Ширше оцінюйте деякі способи більш ефективного управління собою та своїм часом: працювати розумніше, не важче ...
pplteammanPeople and Team Management21 hoursАудиторія

Персонал, який повинен мати повне уявлення про проблеми, пов'язані з людьми та командою управління для:

- Самі
- Їхні колеги (однолітки)
- Їхні боси
- Їхні члени команди
- Їхні внутрішні та зовнішні замовники та зацікавлені сторони

Формат курсу

Курс буде дуже інтерактивним поєднанням:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть вплинути на поведінку інших людей
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів масової інформації
- Оцініть, як керувати, мотивувати та розвивати членів команди
- Управління своїми внутрішніми та зовнішніми замовниками та зацікавленими сторонами
- Поясніть, як боротися зі складними ситуаціями, які вони можуть зіткнутися в офісі
commtm2Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders14 hoursАудиторія

Персонал, який повинен мати повне уявлення про проблеми спілкування та впливу:

- Їхні колеги
- Їхні боси
- Їхні внутрішні та зовнішні замовники та зацікавлені сторони

Формат курсу

Курс буде дуже інтерактивним поєднанням:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи та приклади

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть вплинути на поведінку інших людей
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів масової інформації
- Управління своїми внутрішніми та зовнішніми замовниками та зацікавленими сторонами
- Поясніть, як боротися зі складними ситуаціями, які вони можуть зіткнутися в офісі
strsmngtStress Management and Prevention7 hoursA one day course on Stress Managment and Prevention

Upcoming Soft Skills Courses

CourseCourse DateCourse Price [Remote / Classroom]
Advanced Slide Design in PowerPoint - Kiev, Holosiyvskiy Park Tue, 2019-02-05 09:301500EUR / 1900EUR
Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders - Kiev, Holosiyvskiy Park Mon, 2019-02-25 09:303000EUR / 3600EUR
Advanced Slide Design in PowerPoint - Kiev, Holosiyvskiy Park Thu, 2019-03-28 09:301500EUR / 1900EUR
Advanced Slide Design in PowerPoint - Kiev, Holosiyvskiy Park Fri, 2019-05-17 09:301500EUR / 1900EUR
Advanced Slide Design in PowerPoint - Kiev, Holosiyvskiy Park Fri, 2019-07-05 09:301500EUR / 1900EUR
Weekend Soft Skills courses, Evening Soft Skills training, Soft Skills boot camp, Soft Skills instructor-led, Weekend Soft Skills training, Evening Soft Skills courses, Soft Skills coaching, Soft Skills instructor, Soft Skills trainer, Soft Skills training courses, Soft Skills classes, Soft Skills on-site, Soft Skills private courses, Soft Skills one on one training

Course Discounts

CourseVenueCourse DateCourse Price [Remote / Classroom]
Activiti for Business Process DesignersKiev, Holosiyvskiy Park Wed, 2018-12-12 09:304725EUR / 5525EUR
Business Process Modeling using BPMN and UMLKiev, Holosiyvskiy Park Tue, 2019-04-02 09:303150EUR / 3750EUR
Elasticsearch Advanced Administration, Monitoring and MaintenanceKiev, Holosiyvskiy Park Tue, 2019-04-02 09:303150EUR / 3750EUR
Introduction to Embedded ComputersKiev, Holosiyvskiy Park Wed, 2019-06-05 09:303150EUR / 3750EUR
Advanced Go ProgrammingKiev, Holosiyvskiy Park Mon, 2019-06-10 09:304725EUR / 5525EUR

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Ukraine!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Ukraine
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!