
Онлайн або на місці, інструктор під керівництвом Management навчальних курсів в україні.
Machine Translated
Відгуки
Тренер, Річард був дуже хорошим.
Lisa Johansen
Курси: The Compliance and MLRO Refresher Programme
Machine Translated
Tabitha був цікавим, дуже добре обізнаний, чіткі і підготовлені.
Cécile McNeil
Курси: Corporate Governance
Machine Translated
Вона була дуже представницький і представив рідина доставки матеріалу курсу.
Karli Buckle
Курси: Corporate Governance
Machine Translated
Я щиро користувався цим курсом, тому що це було коротким & до точки.
MUSAAD ALOLAYAN
Курси: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Мені сподобалися знання і стиль презентації alistair.
yvette pranger
Курси: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Весь день був просто великим і розслабленим, що дійсно допомогло. Всі роздруківки дійсно допомогли.
Louise Mackrell
Курси: Corporate Governance
Machine Translated
Концепції показані таким чином, що вони можуть бути застосовані в реальних сценаріях життя. Завдяки розміру класу, дискусія була трохи більш неформальним, що призвело до більш платній і відкритої дискусії.
Cezar Canlas
Курси: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Дуже практично. Тренер був дуже гнучким у забезпеченні ми задоволення наших потреб.
Eric Guevarra
Курси: Strategic Planning in Practice
Machine Translated
Це був один до одного сесії, тому я зміг задати конкретні питання, пов'язані з моєї власної компанії потреб. Курс охоплює тему дуже добре, і дав мені багато ідей і дій, щоб забрати.
Hazel Matthews
Курси: Corporate Governance
Machine Translated
Ми могли б практикувати на реальній ситуації, і Хелен дала мені багато практичних порад.
Elisa Venturini
Курси: Assertiveness
Machine Translated
Я взагалі користувався цією темою.
Alberto Banzon
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Цей персонал управління Armscor сприймає це серйозно.
Ed Huet - Armscor
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Алвін зробив ВЕЛИКУ роботу з залучення учасників. Він переказав багато прикладів свого особистого досвіду втілення худорлявих дій, і він має (і це добре походить) дуже привабливу особистість. Чудовий зловмисник, який робить досвід навчання цікавим та добре залучає свою аудиторію!
Don Dehmlow - Armscor
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Вправа, яку ми робимо, щоб застосувати те, що ми дізналися.
Joey Espinosa - Armscor
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Тренінг був дуже компетентним і винахідливим.
Nomer Velena - Armscor
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Коли наш тренер виходить на вулицю з нами, дає нам початкову оцінку рослині і теоретично співвідносить поточний стан з технікою, якою він поділився.
Ma. Angeloubert Pelonio - Armscor
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Значення потік Картування, Lean Концепція і практика, ідентифікація технологічних відходів
Emmanuel Erickson Dacanay - Armscor
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Lean вправа - 8 відходів
Arnold Mascareñas
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Це було інтерактивним. Зовсім не нудно.
ITPPL Services, Inc.
Курси: Management and Team Development
Machine Translated
Мені подобається все про підготовку. Я дізнався нові речі, спеціально в управлінні конфліктами.
ITPPL Services, Inc.
Курси: Management and Team Development
Machine Translated
Тренер дуже добре обізнаний в цій галузі. Багато дізнався від нього, як його обговорення були дуже глибокі і застосовні на нашій галузі і на робочому місці. Я відчуваю себе дуже задоволений до кінця.
Genafe Grace Amon - ITPPL Services, Inc.
Курси: Management and Team Development
Machine Translated
Тренер добре розбираються і має взаєморозуміння зі своєю аудиторією.
Irish May Palmero - ITPPL Services, Inc.
Курси: Management and Team Development
Machine Translated
Особистий досвід тренера поділився з нами, який надає уроки і навчити нас, як впоратися з будь-якою ситуацією.
ITPPL Services, Inc.
Курси: Management and Team Development
Machine Translated
Тренер був дуже добре підготовлені і навчальні цілі були виконані.
Krishna Gisselle Dalen - ITPPL Services, Inc.
Курси: Management and Team Development
Machine Translated
Новий підхід 5-х і його хороший ефект для нашої компанії, якщо це реалізується.
Noel Nadnadin - Armscor
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Мені подобалося відродити уважність на робочому місці.
Paolo Emerson Lagrosas - Armscor
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Мені дуже сподобався конфлікт обробки.
ITPPL Services, Inc.
Курси: Management and Team Development
Machine Translated
Тренер знає, коли кидати Punch ліній зберегти клас уважні до його дискусій.
Reynaldo II Avila - Armscor
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Мені дуже сподобалася підготовка вправ.
Olivia Gabriel - Armscor
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Мені сподобалися приклади і застосування засобів і систем.
john rowel cobangbang - Armscor
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Мені дуже сподобався все.
KEEVEN LUNA - Armscor Global Defense, Inc.
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Я користувався прикладними знаннями. Не тільки лекції, а й вправи і заходи.
Armscor Global Defense, Inc.
Курси: Lean Management: Lean management in manufacturing
Machine Translated
Що після 3 днів навчання я маю повний огляд Agile як їх використовувати в моєму випадку, як розрахувати ефективність, підходити до негативних співробітників та багато іншого.
Joanna Meza - Zurich Insurance
Курси: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
Контакт з тренером, взаємодією,
mart Sekscinska - Centrum Innowacji ProLearning
Курси: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
Практичний підхід
Radoslaw Lipski - Centrum Innowacji ProLearning
Курси: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
Провідна енергетика, спосіб проведення
Ilona Matys - Centrum Innowacji ProLearning
Курси: Managing Agile Projects with Lean and Kanban
Machine Translated
Теорія була в порядку, частково відомо. Вправи та наступний аналіз були дуже корисними ..
Iwona Hiltebrand - Credit Suisse AG
Курси: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Час, що дається для саморефлексії та вдосконалення.
Credit Suisse AG
Курси: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Мені сподобалося тренерські відносини і стиль, її знання і структуру навчання.
Mahsa Chegini - Albemarle
Курси: Handling Conflict with Confidence
Machine Translated
Мені дуже сподобалося про Lean принципів.
Jemson Dela cruz
Курси: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Мені подобається Інтерактивна подія сесії.
张 楠 - Elkay
Курси: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Розвага малих ігор є відносно високим
lilian pang - Elkay
Курси: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Мені подобається практика фліп-монети і торкнутися нерви мого боса.
ABO LIU - Elkay
Курси: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Мені подобаються невеликі випадки використання.
Elkay
Курси: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Я люблю гру. поглиблення розуміння змісту тренінгу
Elkay
Курси: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Грати в ігри і бути в змозі оцінити вплив змін.
Felix Jia - Elkay
Курси: Lean Management: Lean Management in Manufacturing
Machine Translated
Інструкція доставки.
HE Space Operations
Курси: Balanced Scorecard
Machine Translated
Alistair зробив хорошу роботу, щоб представити матеріал в цікавій і цікавій формі, включаючи анекдоти і приклади.
HE Space Operations
Курси: Balanced Scorecard
Machine Translated
Моделювання вправи (семінар) дав мені реальне відчуття, як це для досвіду "спираючись" на цей процес. Вона забезпечує "ефект прилипання" до теорій, які були обговорені.
Bethany Magpayo - Embassy of Canada, Manila
Курси: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Статистика 101 і різні способи інтерпретації/подання даних результатів.
Embassy of Canada, Manila
Курси: Lean Services: Lean Management For The Service Industry
Machine Translated
Management Зміст курсу
This course has been created for analysts, forecasters wanting to introduce or improve forecasting which can be related to sale forecasting, economic forecasting, technology forecasting, supply chain management and demand or supply forecasting.
Description
This course guides delegates through series of methodologies, frameworks and algorithms which are useful when choosing how to predict the future based on historical data.
It uses standard tools like Microsoft Excel or some Open Source programs (notably R project).
The principles covered in this course can be implemented by any software (e.g. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
Метод Канбана забезпечує прагматичне, дієздатне, доказове керівництво для успішної еволюційної зміни. Він починається з того, що ви зараз робите, і переслідує еволюційні зміни, поважаючи поточні ролі, обов'язки та посади та заохочуючи лідерство на всіх рівнях. Це дозволяє організаціям поступово розвивати бізнес-процеси, визначати та використовувати відповідні показники для вимірювання прогресу та значно зменшити ризики, пов'язані з складними програмами змін.
Ви залишите цей курс знаючи принципи і загальні практики Канбана, а також навички, які дозволять вам застосувати Канбан з упевненістю у вашій організації.
Що ти дізнаєшся?
- Визначення внутрішніх та зовнішніх джерел незадоволеності
- Аналізувати попит проти можливостей
- Моделювати процес знаходження знань
- Проектування канабних систем та їх візуалізації
- Визначення та визначення пріоритетів удосконалень
- Виберіть курси для дій
- Визначення класів обслуговування
Що я отримаю?
Матеріали курсу (друковані та електронні)
Електронна копія книги "Канбан - успішна еволюційна зміна для вашого технологічного бізнесу" Девід Дж. Андерсон
Членство в Лейн-Канбанському університеті (ЛКУ)
Свідоцтво про закінчення курсу Лянканбанського університету (ЛКУ)
Хто цей курс для?
Будь-хто, хто бере участь у розробці продуктів або знаннях. Це включає, але не обмежується наступним:
Програми та менеджери доставки
Продукти та менеджери проектів
Розробники продуктів, розробники програмного забезпечення та тестери
Люди, які працюють в операціях або підтримують
Бізнес аналітики
Управління на високому рівні
Будь-хто, хто зацікавлений у впровадженні Agile у своїй організації
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Цей навчальний курс був створений для професіоналів з усіх галузей. Він може бути адаптований до стоматологічних клінік, лабораторій, офісів тощо. Він не призначений для академічних цілей, але пропонує практичні поради щодо впровадження 5S
Курс спрямований на лідерів та агентів змін, які хочуть переконатися, що вони вводять 5S правильним шляхом.
Кожен учасник курсу буде мати можливість отримати досвід роботи через ряд вправ, щоб продемонструвати, що 5S працює
Після завершення тренінгу ви:
- Зрозумійте, як 5S працює і підвищує ефективність на 10 - 30%
- Бути в змозі ідентифікувати джерела відходів і підвищити рентабельність
- Зрозумійте причини цього п'ятиетапного процесу та знайте, як це здійснити
- Майте інструменти та процедури, щоб поліпшити процеси
- Розробити конкретний план для введення 5S на своє робоче місце
Якщо ви думаєте про підвищення ефективності роботи на робочому місці, отримання більшої кількості замовлень та задоволення своїх клієнтів під час підвищення безпеки, ви не можете дозволити собі не брати цього курсу
в цьому інструктор під керівництвом, жити навчання, учасники дізнаються, методологія, команди та інструменти, необхідні для здійснення Lean в рамках своїх власних розподільних центрах і ланцюгових операцій поставок при встановленні культури безперервного вдосконалення.
поєднує в собі справи і дискусії з живою, практичний практиці, використовуючи інструменти, метрики і методи, необхідні для реалізації Lean систем і процесів. Деякі з концепцій охоплює включати:
- розрахунок справжньої вартості виконання
- зниження сумарних витрат через ланцюг поставок
- подолання стійкості до зміни
- культивування лідерства та виховання менталітету Lean мислення через організацію
Формат курсу
- частина лекції, частина обговорення, вправи і практичний практика
У цьому тренінгу під керівництвом інструкторів учасники навчаються розпаковувати проблему відходів в ІТ-організації. Через охоплення теорії, практичних обстежень та практичної практики з необхідними інструментами, методами та показниками учасники вивчають критичне мислення, аналітичні та комунікативні навички, необхідні для вирішення проблеми відходів в ІТ-операціях. За допомогою цього інтерактивного процесу учасники навчаються застосовувати принципи та практику Lean IT у своїй власній організації та створюють культуру постійного вдосконалення ІТ.
В кінці цього курсу учасники зможуть зрозуміти вплив і роль ІТ-відділу в організації Lean трансформації. З практичної точки зору учасники навчаться: вимірювати ділову ефективність
- кількісне повернення на "інновації"
- оцінити бізнес-процеси та визначати відходи
- зменшити експлуатаційні витрати
- поліпшити якість і продуктивність
- покращити рівень обслуговування, керувати змінами та використовувати нові технології
- зберегти якість і стабільність з часом
- зробити "Lean thinking" невід'ємною частиною підприємства та кожного інструментарію для ІТ-фахівців
Аудиторія
Менеджери та фахівці, що працюють в ІТ-організації
Формат курсу
Частина лекції, частина обговорення, вправи та практична практика
У цьому навчанні на практиці під керівництвом інструкторів (на місці чи на дистанційному рівні) учасники навчаються застосовувати принципи та практики Lean у виробничому контексті та формувати культуру постійного вдосконалення.
Тренінг поєднує в собі практичні випадки та дискусії з живою практичною практикою з використанням інструментів, метрик та методів, необхідних для впровадження Lean систем та процесів. Деякі з охоплених концепцій включають:
- Визначення першопричини неефективності.
- Вимірювання продуктивності.
- Реалізація циклу безперервного вдосконалення.
- Організація заходів Kaizen
- Прищеплювати розум Lean мислення по всій організації.
Формат курсу
- Інтерактивна лекція та дискусія.
- Багато вправ і вправ.
- Ручна реалізація в умовах лабораторії.
Параметри налаштування курсу
- Щоб подати заявку на індивідуальне навчання для цього курсу, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб домовитись.
Lean агенти та агенти змін, керівники операцій та професіонали, які хочуть переконатися, що вони починають цю основоположну концепцію правильним шляхом
Цей навчальний курс створений для професіоналів з усіх галузей у виробництві тощо. Він не розроблений для академічних цілей, але пропонує практичні поради щодо впровадження 5S у виробничому приміщенні
Курс орієнтований на лідерів та агентів змін, які хочуть переконатися, що вони вводять 5S правильним шляхом.
Кожен учасник курсу матиме можливість отримати досвід через ряд вправ, щоб продемонструвати, що 5S працює.
Після закінчення навчання ви:
- Зрозумійте, як & nbsp; 5S працює і підвищує ефективність на 10-30%
- Вміти визначати джерела відходів та підвищувати прибутковість
- Зрозумійте причини п’ятиступеневого процесу та знайте, як його здійснити
- Майте інструменти та процедури для вдосконалення виробничих процесів
- Розробіть конкретний план впровадження 5S на своє робоче місце
Якщо ви думаєте про підвищення ефективності на робочому місці, виграш більше замовлень та задоволення своїх клієнтів при одночасному підвищенні безпеки, ви не можете дозволити собі не пройти цей курс
У цьому навчанні на практиці під керівництвом інструкторів (на місці або на дистанційному рівні) учасники навчаються застосовувати принципи та практики Lean у власній організації та формувати культуру постійного вдосконалення.
Цей інтерактивний тренінг поєднує в собі практичні випадки та дискусії з живою практичною практикою з використанням інструментів, метрик та методів, необхідних для впровадження системи Lean і процесів. Більше того, цей тренінг має на меті прищепити розум Lean мисленню.
Формат курсу
- Частина лекції, частина дискусії, вправи та практична практика
Керівники та керівники груп, які повинні бути повністю обізнані з питаннями управління та розвитку персоналу (прямі та непрямі звіти)
Формат курсу
Курс буде інтерактивним поєднанням:
- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і приклади
До кінця курсу делегати зможуть:
- Розумійте різні навички, необхідні для керування та провідних
- Розвивайте свою команду найефективнішим способом
- Поясніть, як найкраще донести зміни до своєї частини організації
- Управління продуктивністю персоналу краще
- Успішно домовляйтеся про свої бажані рішення
- Поясніть, як вирішувати складні ситуації, з якими вони можуть зіткнутися в офісі
Цей навчальний тренінг під керівництвом інструкторів (на місці або на дистанційному рівні) спрямований на менеджерів, власників бізнесу та стратегів, які планують впровадити модель відповідної організації McKinsey 7s у відповідній організації. \
Формат курсу
- Інтерактивна лекція та дискусія.
- Багато вправ і вправ.
Параметри налаштування курсу
- Щоб подати заявку на індивідуальне навчання для цього курсу, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб домовитись.
Персонал, який повинен бути повністю обізнаний з проблемами, які стосуються людей та Management командою для:
- Самі
- Їхні колеги (колеги)
- Їх боси
- Їх члени команди
- Їх внутрішні та зовнішні клієнти та зацікавлені сторони
Формат курсу
Курс буде інтерактивним поєднанням:
- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження
До кінця курсу делегати зможуть:
- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть впливати на поведінку інших
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів зв'язку
- Оцініть, як керувати, мотивувати та розвивати своїх членів команди
- Керуйте своїми внутрішніми та зовнішніми клієнтами та зацікавленими сторонами
- Поясніть, як вирішувати складні ситуації, з якими вони можуть зіткнутися в офісі
У всьому світі регулятори все частіше пов'язують суму ризику, що береться банком, до суми капіталу, яку потрібно провести, і банки та фінансові послуги все частіше керуються практикою управління ризиками. Банки, їх продукція, правила та світовий ринок стають дедалі складнішими, що веде до ще більших проблем у сфері ефективного управління ризиками. Ключовим уроком банківської кризи останніх п'яти років є те, що ризики дуже інтегровані, і для ефективного управління ними банки повинні розуміти ці взаємодії.
Основні функції включають в себе:
- пояснення поточних правил, що ґрунтуються на ризиках
- детальний огляд основних ризиків, з якими стикаються банки
- найкращі практики в галузі для прийняття підходу підприємства до інтеграції управління ризиками у всій організації
- використовуючи методи управління, щоб створити групову культуру, щоб кожна людина брала активну участь у управлінні ризиками відповідно до стратегічних цілей банку
- Які виклики можуть зіткнутися менеджери ризику в майбутньому.
Цей курс буде широко використовувати тематичні дослідження, призначені для вивчення, вивчення та посилення концепцій та ідей, що охоплюються протягом п'яти днів. Історичні події в банках будуть використовуватися протягом усього курсу, щоб висвітлити, як вони не змогли керувати своїми ризиками та діями, які могли бути вжиті для запобігання втратам.
Цілі
Мета цього курсу полягає у тому, щоб допомогти управлінню банками надавати відповідну інтегровану стратегію для управління складними та змінюючими ризиками та нормами у сучасному міжнародному банківському середовищі. Зокрема цей курс спрямований на те, щоб дати керівництву вищого рівня розуміння:
- основний ризик у фінансовій сфері та основні міжнародні правила ризику
- як управляти активами та зобов'язаннями банку, максимізувати прибуток
- взаємозв'язок між типом ризику та тим, як банки використовують комплексний підхід для їх управління
- корпоративне управління та найкращі практичні підходи до управління різноманітними інтересами зацікавлених сторін
- як розвинути культуру управління ризиками як інструмент мінімізації непотрібного ризику
Хто має відвідувати цей семінар?
Цей курс призначений для тих, хто є новим для інтегрованого управління ризиками, відповідальним за стратегічне управління ризиками керівників, або тих, хто бажає поглибити розуміння ризику управління підприємством. Це буде корисно:
- Управління банком на рівні правління
- Старші керівники
- Старші менеджери та аналітики ризику
- Старші директори та менеджери ризиків, відповідальні за стратегічний ризик-менеджмент
- Внутрішні аудитори
- Працівник з питань регулювання та відповідності
- Професіонали скарбниці
- Менеджери та аналітики активів та відповідальності
- Регулятори та спеціалісти з нагляду
- Постачальники та консультанти банків та галузі управління ризиками
- Корпоративне управління та менеджери з управління ризиками.
У цьому тренінгу під керівництвом інструкторів учасники ознайомляться з принципами, процедурами та документацією аудиту СМЯ під час проходження ряду тематичних досліджень, групових дискусій та практичних вправ та заходів.
Після закінчення цього тренінгу учасники зможуть:
- Визначте вимоги для успішного аудиту СМЯ.
- Створіть контрольний список аудиту для зразкового сценарію аудиту.
- Повідомте про результати відповідно до вимог ISO 9001.
- Пишіть та оцінюйте звіти про невідповідність та оцінюйте пропозиції щодо коригуючих дій.
- Підготувати та представити переконливу оцінку вищому керівництву відповідно до політики та завдань організації.
Формат курсу
- Частина лекції, частина дискусії, вправи та важкі практичні практики
Цей 5-денний курс допоможе делегатам розвинути свої стратегічні мислення, планування та навички управління, включаючи тактичні та операційні вимоги для успішного впровадження у банківській середовищі. Курс буде присвячений важким питанням управління конфліктами, управління змінами, що робить хорошим лідером і як мотивувати команду. Використовуючи інтерактивні тематичні приклади, а також приклади секторів, делегати будуть заохочуватись до обміну досвідом та проблемами, щоб допомогти розробити практичні та робочі рішення, які вони можуть повернути та фактично використовувати.
Основна мета програми полягає в тому, щоб надати виконавцям навички для сканування ділового середовища, щоб виявити прибуткові можливості для бізнесу, а також розробляти стратегії для отримання конкурентних переваг у все більш конкурентному середовищі бізнесу. Серед іншого, ця програма також забезпечить розуміння найкращих практик керівництва та поведінки, що посилить спроможність керівників працювати над складнощами та невизначеностями щодо управління високопродуктивною фінансовою установою.
Мета навчання
Після відвідування цього курсу делегати зможуть:
- Опишіть основні проблеми, з якими стикається великий банк;
- Поясніть різні підходи до планування організаційного розвитку;
- Аналіз поточного бізнес-середовища та впливів, що впливають на організацію;
- Аналізувати ресурси всередині та поза межами організації;
- Поясніть різні підходи до управління стратегією та розмістіть її у бізнес-плані;
- Оцініть альтернативні стратегії розвитку, щоб рекомендувати той, який найбільше підходить для потреб фірми.
- Застосовувати більш глибоке розуміння стратегічних планів розвитку;
- Об'єктивно обговорюйте ризики, переваги та витрати, які супроводжують реалізацію нової стратегії, включаючи управління конфліктом в команді;
- Визначити підходи до управління виявленими ризиками;
- Проаналізувати потенційне вплив на свою фірму (як позитивну, так і негативну), яка буде результатом реалізації нової стратегії;
- Розробити політику, системи та процеси для успішного реалізації нових стратегічних планів;
- Закрийте ключові кроки в управлінні змінами
Хто повинен бути присутнім
- Продукти / Сервісні менеджери
- Нещодавно призначені, а також створені менеджери та керівники групи
- Керівники операцій
- Старші менеджери банків
- Менеджери кадрів
- Менеджери операцій
- Менеджери з маркетингу
Методологія
Курс складається з обговорюваних семінарів, доповнених тематичними дослідженнями, складені з поєднання опублікованих прикладів реального життя та / або практичного досвіду. Також, учасники зможуть працювати в невеликих групах для синтезу ідей та стратегій та застосування матеріалу в контексті власних організацій / відділів. Відкриті дискусії форуму також будуть ключовим елементом.
До кінця тренінгу учасники зможуть:
- Розпізнавати ознаки та сигнали вразливих корпоративних культур.
- Розуміння особистої та корпоративної відповідальності наслідків ризику та управління безпекою.
- Адаптувати свої системи управління ризиками, щоб стати більш стійкими.
- Розробка та впровадження ефективної культурної стратегії управління.
Формат курсу
- Інтерактивна лекція та обговорення.
- Багато вправ і практики.
- Практичний досвід використання культурних засобів вимірювання.
Параметри налаштування курсу
- Щоб запросити індивідуальне навчання для цього курсу, зв'яжіться з нами для організації.
- Щоб дізнатися більше про особливі потреби, будь ласка, відвідайте: salusintelligence.com
This instructor-led, live training (online or onsite) is aimed at supply managers and personnel who wish to adopt a quality-centric approach to managing suppliers.
By the end of this training, participants will be able to:
- Adopt a proactive and collaborative approach for enhancing supplier quality.
- Clearly define and communicate supply specifications and requirements.
- Explore different Supplier Quality Management Systems (QMS) and apply an analytical approach to choose the most suitable one.
- Use a QMS system to continuously monitor, inspect and audit supply chains.
- Ensure that suppliers provide the highest quality products and services.
Format of the Course
- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.
Course Customization Options
- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
Наприклад, учасник перспективи повинен прийняти рішення, скільки зразків необхідно зібрати, перш ніж вони зможуть прийняти рішення, чи буде продукт запущений чи ні.
Якщо вам потрібний більш тривалий курс, який охоплює самі основи статистичного мислення, подивіться на 5-денну підготовку " Statistics для менеджерів".
Go О.Д. стратеги дивляться на виклики і можливості аналітично і розглянути їх в контексті бачення і цілей компанії. Незалежно від того, чи застосовується менеджер стратегії, розглядаючи, як розподілити інвестицію, або розробник бізнесу, оцінюючи потенціал розширення на новий ринок, стратегічне мислення - це навичка, яку можна вивчити, практикувати та удосконалювати. Стратегічне мислення надає менеджерам чіткість та перевагу, необхідні для прийняття кращих рішень та постійного переміщення своїх компаній у правильному напрямку.
У цій навчальній програмі під керівництвом інструкторів ми проводимо нових менеджерів через найважливіші поняття стратегічного мислення, втілюючи теорію на практиці за допомогою завдань на основі завдань, заснованих на реальних випадках. Учасники отримують унікальну можливість вивчити нові способи мислення, впроваджувати ключові концепції для вирішення проблем, розмірковувати про те, як ці принципи застосовуються до їх власної роботи, а також слухати та ділитися власними поглядами зі своїми інструкторами та однолітками класу.
Формат курсу
- Учасники отримають широке уявлення про те, що сприяє їх бізнесу та як їх роль в організації сприяє досягненню цілей, бачення та підсумків бізнесу. Курс є інтерактивним та на основі діяльності, важливою частиною курсу є вивчення кейсів, завдання на основі команд та індивідуальна презентація та вирішення проблем.
Цей курс фокусується на стратегічному плануванні для підприємств, в яких гнучкість і постійне навчання є найважливішим. Основним акцентом є корпоративна та інвестиційна стратегія з використанням сучасних реальних прикладів. Кожен учасник курсу матиме можливість створити стратегічний план і навчитися впроваджувати його на практиці.
Старші менеджери, які потребують розуміння питань стратегічного Management та його застосування
Формат курсу
Поєднання:
- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Приклади та приклади
До кінця курсу делегати зможуть:
- Визначте питання, що лежать в основі успішного стратегічного лідерства та зв'язок із сильним організаційним кліматом
- Опишіть низку стратегічних бізнес-моделей та їх потенційні наслідки для власного бізнесу
- Визначте найважливіші поняття, на яких будуються високопродуктивні команди та керуйте змінами
- Визначити та використовувати ключові фінансові показники стратегічного успіху
Цей курс зосереджений на стратегічному плануванні первинної медичної допомоги, в якому гнучкість та постійне навчання є найважливішими чинниками. Основним акцентом є стратегія з використанням сучасних прикладів реального світу з ряду споріднених галузей, щоб дізнатися, як працюють стратегічні моделі, тоді ми збираємось застосувати їх до первинної медичної допомоги.
Кожен учасник курсу матиме можливість створити стратегічний план та навчитися його реалізовувати на практиці. У ці невизначені часи в галузі охорони здоров'я ви не можете дозволити собі не пройти цей курс
Виберіть "Альтернативний шлях до ловкости" та застосуйте еволюційний та гуманний метод управління змінами, який не змінює ваш процес, але покращує його.
Метод Канбана забезпечує прагматичне, дієздатне, доказове керівництво для успішної еволюційної зміни. Він починається з того, що ви робите зараз, і поважає поточні ролі, обов'язки та посади. Це дозволяє організаціям поступово розвивати бізнес-процеси, визначати та використовувати відповідні показники для вимірювання прогресу та значно зменшити ризик, пов'язаний із складними програмами змін.
Якщо ваша команда перевантажена, Kanban може допомогти вам підкорити свою роботу. Kanban - це нова методика для динамічного управління процесом та виявлення вузьких місць.
Це навчання надає навички та знання, які потрібно застосувати до роботи Канбана, і дізнаєтеся, як визначити, з чим працювати зараз, що потрібно пізніше покинути, і що потрібно знімати зі списку завдань назавжди.
Результати навчання
Учасники повинні ознайомитися з Методом Канбана. Вони повинні мати можливість розробляти та впровадити базову плату Канбана. Вони повинні вміти розуміти типи робочих позицій та ризики, пов'язані з конкретними робочими предметами. Вони повинні бути знайомі з різними різними конструкціями та стилями плати команди Команда і вміти вибирати дизайн, який найкраще підходить для їх контексту. Вони повинні бути в курсі дорожньої карти тренінгу, а також вартості та переваг, які можна отримати на кожному кроці на "альтернативному шляху до спритності".
Хто повинен бути присутнім
Цей курс призначений для будь-якого професіонала, який є частиною розробки продукту або робочого середовища знань і зацікавлений у з'ясуванні того, як Канбан може допомогти поліпшити робочі середовища. Kanban працює за кількома функціями організації, від старших співробітників, які хочуть прийняти Lean Management для членів команди доставки, бажаючих вдосконалити свою робочу практику. Попередні учасники нашого класу виконували такі функції, як:
- Старші керівні посади (CxO)
- Програми та менеджери проектів
- Менеджери продуктів, власники продуктів та бізнес аналітики
- Члени команди Scrum
- Магістри Scrum, агенти, які проводять та змінюють команду
- Розробники та тестери продуктів та програмного забезпечення
- Тренери та практичні тренери (Scrum, XP, DSDM, AgilePM тощо).
- Інші ролі, такі як HR та фінансисти
Сертифікація
Цей 1-денний курс викладає основи методу Kanban® і слугує початковим рівнем і відправною точкою для альтернативного шляху до спритності.
Після успішного завершення цього навчання Ви отримаєте сертифікат про закінчення з Lean Kanban University®. Окрім того, ви отримаєте сертифікат облікового запису Team Kanban Practitioner® (TKP) разом із знаком TKP.
Інститут управління проектами (PMI): 7 PDU (відділи професійного розвитку).
Після курсу, наставник буде призначений на період 6 місяців, за якими буде проводитися до 6 зустрічей (по телефону, скайпу тощо) на 1-2-1 основі. Мета цих зустрічей буде визначатися між наставником та менеджером перед кожним засіданням і буде зосереджена на питаннях, що є найважливішими для того, хто на той час є.
цей інструктор під керівництвом, жити навчання (на місці або віддалених) спрямована на автомобільних професіоналів, які бажають реалізувати стандарту ISO 26262 в рамках своєї організації.
до кінця тренінгу учасники зможуть:
- розуміє функціональну безпеку, що стосується автомобільної апаратури та розробки програмного забезпечення.
- розуміти правові обов'язки і вимоги дотримання вимог ISO 26262.
- реалізувати процеси безпеки, передбачені в ISO 26262.
Формат курсу
- Інтерактивна лекція та дискусія.
- багато вправ і практики.
- практичної реалізації в живій лабораторній обстановці.
курс параметри налаштування
- щоб запросити індивідуальну підготовку за цей курс, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб організувати.
- Персонал, який повинен бути повністю обізнаний з питаннями, що стосуються впливу та уникнення конфліктів:
- Їх колеги
- Їх боси
- Їх внутрішні та зовнішні клієнти та зацікавлені сторони
Цілі курсу
До кінця курсу делегати зможуть:
- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть впливати на поведінку інших
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів зв'язку
- Керуйте своїми внутрішніми та зовнішніми клієнтами та зацікавленими сторонами
Формат
Курс буде інтерактивним поєднанням:
- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження
Кожен з нас обслуговує клієнтів, надаючи клієнтам позитивне обслуговування клієнтів, і це важливо для створення нових можливостей для бізнесу.
Курс обслуговування абонентів буде розглядати всіх типів клієнтів і як краще обслуговувати їх і вдосконалювати в цьому процесі. Учасникам буде запропоновано серйозний набір навичок, включаючи розмову особисто до лиця, за допомогою техніки телефону, роботи зі складними клієнтами та створення повернення бізнесу.
Мета
Кожен з нас обслуговує клієнтів, надаючи клієнтам позитивне обслуговування клієнтів, дуже важливим є створення можливостей для повторного ведення бізнесу.
Цей курс з обслуговування клієнтів призначений для оснащення та вдосконалення. Учасникам буде надано основні навички та знання, необхідні для персоналу фронту, щоб обробляти контакти з клієнтами по телефону, електронною поштою та особистому спілкуванню, над телефонними методами з важкими клієнтами та успішно генеруючи бізнес-рентабельність.
Переваги навчання.
- Визначення та задоволення очікувань клієнтів
- Ефективно спілкуйтеся з клієнтами
- Керування сприйняттям клієнтів
- Робота з різними типами клієнтів
- Ефективно реагувати на особисті контакти та контакти з клієнтами
- Пишіть ефективні листи та електронні листи
- Керуйте стресом
- Дискусії та вправи
- Протягом усього сеансу забезпечуються стимулюючі вправи, що дозволяє учасникам удосконалювати свої методи вирішення проблем та покращувати свої навички та навички обслуговування клієнтів. Цей курс розроблений з урахуванням широкого спектра сервісних послуг та умов виконання робіт.
ЦІЛІ
- Розвиток компетенцій у сфері професійного обслуговування клієнтів
- Підвищення ефективності спілкування з клієнтами
- Отримання знань про те, як досягти основних потреб та очікувань споживачів
- Створення міцних та стабільних відносин з клієнтами
- Розширення позитивного іміджу компанії на ринку
- Виявлення, зменшення та подолання заперечень та бар'єрів
- Дізнайтеся про особистість та переваги спілкування в спілкуванні з клієнтами
- Встановлення здатності створювати відкрите середовище для спілкування
- Розвиток навичок спілкування чітко та ефективно
- Визначення бар'єрів для ефективного спілкування
- Освоєння мови тіла та невербальне спілкування
МЕТОДИ
- Рольова гра
- Тести самооцінки
- Вправи у групах
- Індивідуальна робота
- Практичні заняття
- Лекції
- Обговорення
ЛІЗИНГОВІ РЕЗУЛЬТАТИ
Після завершення цього курсу учасники зможуть:
- Прийняти цільову стратегію обслуговування клієнтів
- Визначте ключові проблеми клієнта
- Побудуйте професійний імідж компанії
- Адаптація до конкретних стилів поведінки клієнтів
- Підвищення лояльності клієнтів через виняткове обслуговування клієнтів
- Розвивайте комунікаційні здібності з клієнтами
- Використовуйте методи побудови відносин
- Розробіть персональний план дій, щоб покращити навички обслуговування клієнтів
- Покажіть жести щедрості та високої якості обслуговування клієнтів
- Використовуйте методи для вирішення складних ситуацій
- Визнати бар'єри для доставки видатного обслуговування клієнтів