курси Management

курси Management

Навчальні курси з управління навчальними закладами під керівництвом інструкторів україна .

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Management Course Outlines

CodeNameDurationOverview
strapraStrategic Planning in Practice14 hoursЦей навчальний курс був створений для інвесторів, власників бізнесу, директорів, менеджерів, керівників та аналітиків, які повинні розробляти навички стратегічного планування. Він не призначений для академічних цілей, але щоб почати реалізовувати свої мрії сьогодні.

Цей курс фокусується на стратегічному плануванні для бізнесу, в якому найважливіша річ - гнучкість та постійне навчання. Головний акцент робиться на корпоративній та інвестиційній стратегії з використанням сучасних реальних прикладів. Кожен учасник курсу матиме можливість створити стратегічний план та навчитися реалізовувати його на практиці.
LeanITLean IT: Applying the Principles of Lean to IT Operations14 hoursКоли підприємство починає легку трансформацію, будь то в галузі виробництва, послуг або технології, занадто часто ІТ-відділ залишає поза увагою. Відповідь на це є технологією Lean IT . Lean IT є продовженням Lean принципів до інформаційних технологій (ІТ), основним принципом якого є "усунення відходів" (робота, яка не додає ніякого значення для продукту чи послуги).

У цьому тренінгу під керівництвом інструкторів учасники навчаються розпаковувати проблему відходів в ІТ-організації. Через охоплення теорії, практичних обстежень та практичної практики з необхідними інструментами, методами та показниками учасники вивчають критичне мислення, аналітичні та комунікативні навички, необхідні для вирішення проблеми відходів в ІТ-операціях. За допомогою цього інтерактивного процесу учасники навчаються застосовувати принципи та практику Lean IT у своїй власній організації та створюють культуру постійного вдосконалення ІТ.

В кінці цього курсу учасники зможуть зрозуміти вплив і роль ІТ-відділу в організації Lean трансформації. З практичної точки зору учасники навчаться: вимірювати ділову ефективність

- кількісне повернення на "інновації"
- оцінити бізнес-процеси та визначати відходи
- зменшити експлуатаційні витрати
- поліпшити якість і продуктивність
- покращити рівень обслуговування, керувати змінами та використовувати нові технології
- зберегти якість і стабільність з часом
- зробити "Lean thinking" невід'ємною частиною підприємства та кожного інструментарію для ІТ-фахівців

Аудиторія
Менеджери та фахівці, що працюють в ІТ-організації

Формат курсу
Частина лекції, частина обговорення, вправи та практична практика
advyldshpAdvisory & Leadership Skills14 hoursЦей курс є частиною набору вмінь учнів даних (Domain: Advisory & Leadership).
agilekanbanleanManaging Agile Projects with Lean and Kanban21 hoursЦей курс створюється для людей, яким потрібно об'єднати Agile (зокрема, SCRUM), з Lean і Kanban togather, щоб керувати своїми проектами.

Він поєднує в собі світи дизайну продукту та програмного забезпечення.
ccarestrCustomer Care Strategy21 hoursСтратегія обслуговування клієнтів відіграє важливу роль у створенні задоволеності клієнтів, допомагаючи вам зберігати лояльних клієнтів та збільшувати рівень повторного бізнесу. За допомогою належного обслуговування клієнтів ви отримуєте довіру клієнта, покращуєте імідж компанії та посилюєте свою конкурентну перевагу на ринку. Цей курс зосереджений на стратегії та навички для побудови відносин з клієнтами протягом усього життя, розробляючи цінні та ефективні стратегії утримання клієнтів. Задоволені клієнти можуть, через бесіди та розповіді, стати добровільними послами для вашої компанії, і вони, швидше за все, рекомендують ваші послуги іншим. Цей семінар також допоможе учасникам спілкуватися ефективно, належним чином та чітко в усіх ситуаціях.

ЦІЛІ

- Розвиток компетенцій у сфері професійного обслуговування клієнтів
- Підвищення ефективності спілкування з клієнтами
- Отримання знань про те, як досягти основних потреб та очікувань споживачів
- Створення міцних та стабільних відносин з клієнтами
- Розширення позитивного іміджу компанії на ринку
- Виявлення, зменшення та подолання заперечень та бар'єрів
- Дізнайтеся про особистість та переваги спілкування в спілкуванні з клієнтами
- Встановлення здатності створювати відкрите середовище для спілкування
- Розвиток навичок спілкування чітко та ефективно
- Визначення бар'єрів для ефективного спілкування
- Освоєння мови тіла та невербальне спілкування

МЕТОДИ

- Рольова гра
- Тести самооцінки
- Вправи у групах
- Індивідуальна робота
- Практичні заняття
- Лекції
- Обговорення

ЛІЗИНГОВІ РЕЗУЛЬТАТИ

Після завершення цього курсу учасники зможуть:

- Прийняти цільову стратегію обслуговування клієнтів
- Визначте ключові проблеми клієнта
- Побудуйте професійний імідж компанії
- Адаптація до конкретних стилів поведінки клієнтів
- Підвищення лояльності клієнтів через виняткове обслуговування клієнтів
- Розвивайте комунікаційні здібності з клієнтами
- Використовуйте методи побудови відносин
- Розробіть персональний план дій, щоб покращити навички обслуговування клієнтів
- Покажіть жести щедрості та високої якості обслуговування клієнтів
- Використовуйте методи для вирішення складних ситуацій
- Визнати бар'єри для доставки видатного обслуговування клієнтів
csrCorporate Social Responsibility Fundamentals7 hoursОтримати розуміння та розуміння вартості інвестування в корпоративну соціальну відповідальність, благодійність та стійкість. Тренінг проводиться в інтерактивній формі та включає в себе ряд тематичних досліджень.
stratplanNHSStrategic Planning National Health Service NHS14 hoursЦей навчальний курс був створений для практиків менеджерів, власників практик, фахівців загальної практики, адміністраторів NHS, співробітників CCG, які повинні розробляти навички стратегічного планування. Він не призначений для академічних цілей, але пропонує практичні поради щодо встановлення цілей, реалізації ваших планів, передачі їх колегам та мінімізації конфліктів всередині організації.

Цей курс спрямований на стратегічне планування первинної медичної допомоги, в якому найважливішими факторами є гнучкість та безперервне навчання. Головний акцент робиться на стратегію, що використовує нині реальні приклади з безлічі не пов'язаних галузей, з тим щоб дізнатися, як працюють стратегічні моделі, то ми будемо застосовувати їх до первинної медичної допомоги.

Кожен учасник курсу матиме можливість створити стратегічний план та навчитися реалізовувати його на практиці. У ці невизначені часи в галузі охорони здоров'я ви не можете дозволити собі не брати цього курсу
MarketPrimaryNHSMarketing for primary care National Health Service NHS14 hoursЦей навчальний курс був створений для практиків менеджерів, власників практик, фахівців загальної практики, адміністраторів NHS, співробітників CCG, які повинні розвивати практичні маркетингові навички. Він не призначений для академічних цілей, але пропонує практичні поради щодо розуміння маркетингової стратегії, усвідомлення важливості сегментації ринку, виявлення груп пацієнтів, яких не обслуговує первинна медична допомога, створення ефективних, етичних стратегій для збільшення розміру вашого списку, забезпечення вашої комунікації матеріали розуміються і охоплюються не носіями мови англійської мови.

Цей курс фокусується на маркетингу для первинної медичної допомоги, в якій результати та постійне навчання є найважливішими факторами. Головний акцент робиться на стратегію з використанням сучасних реальних прикладів з безлічі не пов'язаних галузей, щоб дізнатись, як працюють маркетингові кампанії, тоді ми будемо застосовувати їх до первинної медичної допомоги, а потім до вашої практики. Кожен учасник курсу матиме можливість створити маркетинговий план, навчитися реалізовувати його на практиці та навчитися оцінювати успіх.

Перший практичний курс з маркетингу для загальної практики
strageticthinkingStrategic Thinking21 hoursСтратегічне мислення означає процес мислення через проблеми та ситуації через об'єктив із великим зображенням, враховуючи наслідки різних дій, а потім діючи на найбільш ідеальну стратегію для загального успіху в бізнесі.

Хороші стратегічні мислителі аналізують проблеми та можливості та розглядають їх у контексті бачення та цілей компанії. Незалежно від того, використовується менеджером стратегії, який розглядає можливість розподілу інвестицій або бізнес-розробника, оцінюючи потенціал розширення на новому ринку, стратегічне мислення - це вміння, яке можна вивчати, практикувати та вдосконалювати. Стратегічне мислення дає менеджерам ясність і краще, необхідне для прийняття кращих рішень та постійного переміщення своїх компаній у правильному напрямку.

У цьому курсі ми йдемо нових менеджерів через найважливіші концепції стратегічного мислення, вводячи теорію на практиці завдяки діяльності на основі завдань, заснованої на реальних випадках. Учасники отримують унікальну можливість навчитися новим способам мислення, впроваджувати основні концепції для вирішення проблем, роздумувати про те, як ці принципи застосовуються до власної роботи, а також слухати та поділитися своїми враженнями з їх інструктором та однолітками.

Аудиторія
Менеджери середнього та нижчого рівня
Цей курс спрямований на розвиток бізнесу та стратегічні команди

Формат курсу
Учасники отримають велике уявлення про те, що керує їх бізнесом, і те, як їхня роль в організації сприяє досягненню цілей бізнесу, бачення та основної мети. Курс є інтерактивним та заснованим на діяльності, з тематичними дослідженнями, командними завданнями та індивідуальною презентацією та вирішенням проблем, що становить важливу частину курсу.
leanmanagementLean Management: Lean Management in Manufacturing 14 hoursLean Management - це підхід до керування організацією. Це сприяє довготривалому погляду на роботу та культурі постійного вдосконалення - прагнучи до постійного та систематичного досягнення малих, поступових змін у процесах з метою підвищення ефективності та якості.

У цьому тренінгу під керівництвом інструкторів учасники вивчають, як застосувати практичні принципи та практики у виробничому контексті та створити культуру безперервного вдосконалення.

Тренінг поєднує в собі заходи та обговорення з живим практичним досвідом, використовуючи інструменти, показники та методи, необхідні для впровадження системи та процесів Lean. Деякі з концепцій охоплюють:

- Визначення основної причини неефективності
- Вимірювання продуктивності
- Усвідомлюючи безперервний цикл вдосконалення
- Організація заходів Кайзена
- Заплутання думки про брутальне мислення в організації

Аудиторія

- Бізнес-менеджери
- Менеджери та консультанти з питань забезпечення якості

Формат курсу

- Частина лекції, частина обговорення, вправи та суттєва практика
grmcfunGovernance, Risk Management & Compliance (GRC) Fundamentals21 hoursМета курсу:

Для забезпечення того, щоб людина мала ключове розуміння процесів та можливостей GRC, а також вміння інтегрувати управління, управління ефективністю, управління ризиками, внутрішній контроль та заходи щодо відповідності.

Огляд:

- Основні терміни і визначення GRC
- Принципи GRC
- Основні компоненти, практика та діяльність
- Зв'язок GRC з іншими дисциплінами
leanservicesLean Services: Lean Management For The Service Industry14 hoursLean Management - це орієнтація на клієнта, розробка та підтримка систем та процесів для забезпечення цінності для клієнтів. Lean Services - це застосування непристойних концепцій для сервісних операцій.

У цьому тренінгу під керівництвом інструкторів учасники вивчають, як застосувати практичні принципи та практику в межах своєї організації та створювати культуру безперервного вдосконалення.

Це інтерактивне навчання поєднує в собі тематичну діяльність та обговорення з живим практичним досвідом, використовуючи інструменти, показники та методи, необхідні для впровадження Lean систем та процесів. Більш того, це тренування має на меті заохотити думку про нерозумне мислення.

Аудиторія

- Бізнес-менеджери

Формат курсу

- Частина лекції, частина обговорення, вправи та практична практика
leandistributionLean Distribution: Implementing Lean in Distribution, Logistics, and Supply Chain Operations14 hoursLean Distribution відноситься до застосування концепцій Lean Manufacturing для розподілу, логістики та операцій ланцюга поставок. Основна увага приділяється підвищенню цінності для клієнтів, а виявлення та усунення відходів-все, що не додає цієї вартості.

У цьому тренінгу під керівництвом інструкторів учасники вивчають методологію, команди та інструменти, необхідні для впровадження Lean, в межах своїх власних центрів розподілу та операцій ланцюга поставок, створюючи культуру безперервного вдосконалення.

Тренінг поєднує в собі заходи та обговорення з живим практичним досвідом, використовуючи інструменти, показники та методи, необхідні для впровадження системи та процесів Lean. Деякі з концепцій охоплюють:

- Розрахунок справжньої вартості виконання
- Зниження загальних витрат по всій ланцюжку поставок
- Подолання стійкості до змін
- Культивувати лідерство та наповнювати думку про брутальне мислення в організації

Аудиторія
Менеджери та фахівці, відповідальні за втілення в життя принципів розподілу, логістики та операцій з постачанням

Формат курсу
Частина лекції, частина обговорення, вправи та практична практика
5sLean5S7 hoursThere are no specific requirements needed to attend this course.
leanS5Lean S57 hoursХто повинен бути присутнім: важкі та змінні агенти, операційні керівники та професіонали, які хочуть переконатися, що вони запускають цю основу концепції правильним шляхом.

Цей навчальний курс був створений для професіоналів з усіх галузей виробництва тощо. Він не призначений для академічних цілей, але пропонує практичні поради щодо впровадження 5S у ваш виробничий об'єкт

Курс спрямований на лідерів та агентів змін, які хочуть переконатися, що вони вводять 5S правильним шляхом.

Кожен учасник курсу буде мати можливість отримати досвід роботи через ряд вправ, щоб продемонструвати, що 5S працює

Після завершення тренінгу ви:

- Зрозумійте, як 5S працює і підвищує ефективність на 10 - 30%
- Бути в змозі ідентифікувати джерела відходів і підвищити рентабельність
- Зрозумійте причини цього п'ятиетапного процесу та знайте, як це здійснити
- Майте інструменти та процедури, щоб поліпшити виробничі процеси
- Розробити конкретний план для введення 5S на своє робоче місце

Якщо ви думаєте про підвищення ефективності роботи на робочому місці, отримання більшої кількості замовлень та задоволення своїх клієнтів під час підвищення безпеки, ви не можете дозволити собі не брати цього курсу
lean5sLean 5S for Non-Manufacturing Purposes7 hoursХто повинен бути присутнім: Менеджери зацікавлені в підвищенні продуктивності, впроваджуючи 5S, і хто хоче переконатися, що вони починають цю життєву концепцію правильним шляхом.

Цей навчальний курс був створений для професіоналів з усіх галузей. Він може бути адаптований до стоматологічних клінік, лабораторій, офісів тощо. Він не призначений для академічних цілей, але пропонує практичні поради щодо впровадження 5S

Курс спрямований на лідерів та агентів змін, які хочуть переконатися, що вони вводять 5S правильним шляхом.

Кожен учасник курсу буде мати можливість отримати досвід роботи через ряд вправ, щоб продемонструвати, що 5S працює

Після завершення тренінгу ви:

- Зрозумійте, як 5S працює і підвищує ефективність на 10 - 30%
- Бути в змозі ідентифікувати джерела відходів і підвищити рентабельність
- Зрозумійте причини цього п'ятиетапного процесу та знайте, як це здійснити
- Майте інструменти та процедури, щоб поліпшити процеси
- Розробити конкретний план для введення 5S на своє робоче місце

Якщо ви думаєте про підвищення ефективності роботи на робочому місці, отримання більшої кількості замовлень та задоволення своїх клієнтів під час підвищення безпеки, ви не можете дозволити собі не брати цього курсу
ConResBeConflict Resolution, Assertiveness and Self Confidence14 hoursУ все більш глобалізованому світі ми працюємо в більш мультикультурному середовищі, де можливі конфлікти між окремими особами та групами. Фундаментальна віра у вирішенні конфліктів полягає в тому, що конфлікти неминучі, але вони є керованими.

Надійність, впевненість у собі, здатність до переговорів, міжособистісні та інші навички є ключовими для підтримки вирішення конфліктів. У нашому повсякденному житті ми зустрічаємо багато випадків, коли ми свідомо чи несвідомо (з членами сім'ї, друзями, клієнтами, діловими партнерами) керуємо конфліктами. Освоєння вирішення конфліктів допомагає ефективно вирішувати конфлікти, а також допомагає нам краще спілкуватися, ефективно переконувати, вдосконалювати бізнес-результати, а також посилювати організаційні та особисті поведінки та продуктивність.

Цей курс пропонує сукупність теорій та концепцій у поєднанні з груповими навчаннями та індивідуальними заняттями, щоб делегати могли поділитися ідеями та розвивати свої навички.

Цілі:

- Розуміти основи та нюанси конфліктів в організаціях
- Вивчити ключові поняття, фактори, теорії, типи та моделі у вирішенні конфліктів
- Вивчити типи індивідуальності, стилі керівництва, що підтримують навички переговорів
- Вивчити мистецтво агресивності та впевненості у собі
- Експериментувати, досвід і практика вирішення конфліктів
tkanmThe Kanban Method (TKP) 7 hoursВи стикаєтеся з реалізацією Agile у вашій організації? Чи є зміна занадто вимогливою? Чи ваша команда перевантажена і менш продуктивна, але все ще дуже стійка до революційних змін?

Виберіть "Альтернативний шлях до ловкости" та застосуйте еволюційний та гуманний метод управління змінами, який не змінює ваш процес, але покращує його.

Метод Канбана забезпечує прагматичне, дієздатне, доказове керівництво для успішної еволюційної зміни. Він починається з того, що ви робите зараз, і поважає поточні ролі, обов'язки та посади. Це дозволяє організаціям поступово розвивати бізнес-процеси, визначати та використовувати відповідні показники для вимірювання прогресу та значно зменшити ризик, пов'язаний із складними програмами змін.

Якщо ваша команда перевантажена, Kanban може допомогти вам підкорити свою роботу. Kanban - це нова методика для динамічного управління процесом та виявлення вузьких місць.

Це навчання надає навички та знання, які потрібно застосувати до роботи Канбана, і дізнаєтеся, як визначити, з чим працювати зараз, що потрібно пізніше покинути, і що потрібно знімати зі списку завдань назавжди.

Результати навчання

Учасники повинні ознайомитися з Методом Канбана. Вони повинні мати можливість розробляти та впровадити базову плату Канбана. Вони повинні вміти розуміти типи робочих позицій та ризики, пов'язані з конкретними робочими предметами. Вони повинні бути знайомі з різними різними конструкціями та стилями плати команди Команда і вміти вибирати дизайн, який найкраще підходить для їх контексту. Вони повинні бути в курсі дорожньої карти тренінгу, а також вартості та переваг, які можна отримати на кожному кроці на "альтернативному шляху до спритності".

Хто повинен бути присутнім

Цей курс призначений для будь-якого професіонала, який є частиною розробки продукту або робочого середовища знань і зацікавлений у з'ясуванні того, як Канбан може допомогти поліпшити робочі середовища. Kanban працює за кількома функціями організації, від старших співробітників, які хочуть прийняти Lean Management для членів команди доставки, бажаючих вдосконалити свою робочу практику. Попередні учасники нашого класу виконували такі функції, як:

- Старші керівні посади (CxO)
- Програми та менеджери проектів
- Менеджери продуктів, власники продуктів та бізнес аналітики
- Члени команди Scrum
- Магістри Scrum, агенти, які проводять та змінюють команду
- Розробники та тестери продуктів та програмного забезпечення
- Тренери та практичні тренери (Scrum, XP, DSDM, AgilePM тощо).
- Інші ролі, такі як HR та фінансисти

Сертифікація

Цей 1-денний курс викладає основи методу Kanban® і слугує початковим рівнем і відправною точкою для альтернативного шляху до спритності.

Після успішного завершення цього навчання Ви отримаєте сертифікат про закінчення з Lean Kanban University®. Окрім того, ви отримаєте сертифікат облікового запису Team Kanban Practitioner® (TKP) разом із знаком TKP.

Інститут управління проектами (PMI): 7 PDU (відділи професійного розвитку).
qmsauditorQMS Auditor / Lead Auditor (ISO 9001)21 hoursНавчальний курс аудитора / провідного аудитора СМЯ (ISO 9001) пояснює, що потрібно виконати для системи управління якістю (QMS). Це також пояснює вимоги успішного аудиту QMS. Ці вимоги служать основою для постійного вдосконалення зусиль щодо вдосконалення продуктів та послуг для Клієнта.

У цій навчальному посібнику учасники вивчатимуть принципи, процедури та документацію системи аудиту СМК, коли вони пройдуть серію тематичних досліджень, групових обговорень та практичних вправ і заходів.

До кінця цього тренінгу учасники зможуть:

- Визначте вимоги до успішного аудиту QMS
- Створити контрольний список аудиту для прикладу сценарію аудиту
- Висновки звіту відповідно до вимог ISO 9001
- Напишіть та оцінюйте невідповідність звітів та оцінюйте пропозиції щодо коригувальних дій
- Підготувати та представити переконливу оцінку вищому керівництву відповідно до політики та цілей організації

Аудиторія

- Аудитори, які беруть або будуть залучені до аудиту СМК
- Консультанти та менеджери, які беруть участь у програмах якості
- Особи, яким потрібно працювати з аудиторами СУЯ

Формат курсу

- Частина лекції, частина дискусії, вправи та важка практика
kaizen1KAIZEN7 hoursKAIZEN походить від японського і означає "безперервне вдосконалення" і може використовуватися як на робочому місці, так і в процесі.
kanban1Kanban Management Professional 114 hoursKanban Management Professional 1 (KMP1) - це дуже інтерактивний дводенний курс, акредитований у Лейні Канбанському університеті (LKU). Він поєднує навчання, групові обговорення та повноцінне моделювання, щоб продемонструвати, як Метод Канбана допомагає людям, командам та організаціям керувати та вдосконалювати доставку продуктів та послуг своїм клієнтам.

Метод Канбана забезпечує прагматичне, дієздатне, доказове керівництво для успішної еволюційної зміни. Він починається з того, що ви зараз робите, і переслідує еволюційні зміни, поважаючи поточні ролі, обов'язки та посади та заохочуючи лідерство на всіх рівнях. Це дозволяє організаціям поступово розвивати бізнес-процеси, визначати та використовувати відповідні показники для вимірювання прогресу та значно зменшити ризики, пов'язані з складними програмами змін.

Ви залишите цей курс знаючи принципи і загальні практики Канбана, а також навички, які дозволять вам застосувати Канбан з упевненістю у вашій організації.

Що ти дізнаєшся?
- Визначення внутрішніх та зовнішніх джерел незадоволеності
- Аналізувати попит проти можливостей
- Моделювати процес знаходження знань
- Проектування канабних систем та їх візуалізації
- Визначення та визначення пріоритетів удосконалень
- Виберіть курси для дій
- Визначення класів обслуговування

Що я отримаю?
Матеріали курсу (друковані та електронні)
Електронна копія книги "Канбан - успішна еволюційна зміна для вашого технологічного бізнесу" Девід Дж. Андерсон
Членство в Лейн-Канбанському університеті (ЛКУ)
Свідоцтво про закінчення курсу Лянканбанського університету (ЛКУ)

Хто цей курс для?
Будь-хто, хто бере участь у розробці продуктів або знаннях. Це включає, але не обмежується наступним:
Програми та менеджери доставки
Продукти та менеджери проектів
Розробники продуктів, розробники програмного забезпечення та тестери
Люди, які працюють в операціях або підтримують
Бізнес аналітики
Управління на високому рівні
Будь-хто, хто зацікавлений у впровадженні Agile у своїй організації
mrkfctMarket Forecasting14 hoursАудиторія

Цей курс був створений для аналітиків, прогнозів, які хочуть впровадити або покращити прогнозування, що може бути пов'язане з прогнозуванням продажу, економічним прогнозуванням, технологічним прогнозуванням, управління ланцюгами постачання та прогнозуванням попиту або пропозиції.

Опис

Цей курс керує делегатами через серію методологій, структур та алгоритмів, які корисні при виборі того, як прогнозувати майбутнє на основі історичних даних.

Він використовує стандартні інструменти, такі як Microsoft Excel або деякі програми Open Source (зокрема, R-проект).

Принципи, викладені в даному курсі, можуть бути реалізовані будь-яким програмним забезпеченням (наприклад, SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
pplteammanPeople and Team Management21 hoursАудиторія

Персонал, який повинен мати повне уявлення про проблеми, пов'язані з людьми та командою управління для:

- Самі
- Їхні колеги (однолітки)
- Їхні боси
- Їхні члени команди
- Їхні внутрішні та зовнішні замовники та зацікавлені сторони

Формат курсу

Курс буде дуже інтерактивним поєднанням:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть вплинути на поведінку інших людей
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів масової інформації
- Оцініть, як керувати, мотивувати та розвивати членів команди
- Управління своїми внутрішніми та зовнішніми замовниками та зацікавленими сторонами
- Поясніть, як боротися зі складними ситуаціями, які вони можуть зіткнутися в офісі
amlctfAnti-Money Laundering (AML) and Combating Terrorist Financing (CTF)14 hoursАудиторія

Усі керівники, які потребують знань про боротьбу з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму та їх запобіганню, а також усвідомлення інших відповідних та поточних питань фінансової кризи,

Формат курсу

Поєднання:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Тематичні дослідження
- Приклади

Цілі курсу

До кінця цього курсу делегати зможуть:

- Поясніть, як запобігти запобігання боротьбі з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму
- Зрозумійте основні аспекти боротьби з відмиванням коштів та фінансуванням тероризму, як вони застосовуються до їх компаній, а також національні та міжнародні зусилля, спрямовані на боротьбу з ними
- Визначте, яким чином компанія та її персонал повинні захищати себе від ризиків відмивання коштів та фінансування тероризму
- Детально, як компанія може стати об'єктом для відмивання коштів та фінансування тероризму: і пояснити, які «червоні прапори» можуть допомогти їм виявляти, запобігати та повідомляти про будь-яку (підозрілі або фактичні) злочинні дії
- Зрозумійте деякі інші "гарячі точки" у фінансовій злочинності
compmlroThe Compliance and MLRO Refresher Programme7 hoursПрограма "Відповідність" та "Програма підвищення кваліфікації" розглядає основні питання управління ризиками та теми, які мають життєво важливе значення в сьогоднішньому високорегульованому середовищі. Окрім того, що вони орієнтовані на посадових осіб, відповідальних за виконання обов'язків, MLRO, MLCOs та інших фахівців з управління ризиками, вони також спрямовані на членів вищих керівників та членів ради директорів, які хочуть більше дізнатися про очікування від функцій контролю ризику в своїх організаціях. Програма читає курс англійської мови.

Ключовою навчальною метою Програми є забезпечення учасників достатніми знаннями, щоб об'єктивно оцінити адекватність існуючих в організації контролю та методів управління ризиками та зробити відповідні вдосконалення.
corpgovCorporate Governance7 hoursАудиторія

Весь персонал, який потребує знань про корпоративне управління для їх організації

Формат курсу

Високоінтегрова комбінація:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Приклади
- Вправи
- Тематичні дослідження
coachCoaching Skills7 hoursАудиторія

Персонал, який повинен бути повністю підготовлений, щоб забезпечити високу якість тренінгів

- До окремих членів їхнього персоналу
- До своїх команд
- Особам, які безпосередньо не пов'язані з власними командами, але які цінують свою незалежність - і не судимість - внесок

Формат курсу

Поєднання:

- Полегшені обговорення
- Керуючі сесії делегатів - з повним зворотним зв'язком

До кінця курсу делегати зможуть:

- Визначте "Коучинг" і детально поясніть коучинг, щоб покращити індивідуальну та колективну роботу, зокрема, пов'язані з її використанням, щоб зрозуміти причини (і виправлення) недоліків
- Надайте важливі тренерські заняття
commtmCommunicating and Influencing For Team Members14 hoursАудиторія

Персонал, який повинен мати повне уявлення про проблеми спілкування та впливу:

- Їхні колеги
- Їхні боси
- Їхні внутрішні та зовнішні замовники та зацікавлені сторони

Формат курсу

Курс буде дуже інтерактивним поєднанням:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть вплинути на поведінку інших людей
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів масової інформації
- Управління своїми внутрішніми та зовнішніми замовниками та зацікавленими сторонами
handccHandling Conflict with Confidence14 hoursАудиторія

Персонал, який потребує повного ознайомлення з проблемами, що стоять навколо конфлікту, і як боротися з ним:

- Їхні колеги
- Їхні боси
- Їхні внутрішні та зовнішні замовники та зацікавлені сторони

Формат курсу

Курс буде дуже інтерактивним поєднанням:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження

До кінця курсу делегати зможуть:

- Зрозуміти конфлікт і його вплив на себе і на інших
- Визначте напористу та неасердаційну поведінку
- Оцініть потребу в самоконтролі перед тим, як керувати іншими
- Розвивайте здатність залучати конфлікт належним чином
- Створення впевненості через демонстрації та практичне моделювання
mantdevManagement and Team Development7 hoursАудиторія

Менеджери та керівники групи, які повинні бути повною мірою усвідомлювати проблеми управління та розвитку своїх співробітників (прямі та непрямі звіти)

Формат курсу

Курс буде дуже інтерактивним поєднанням:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи та приклади

До кінця курсу делегати зможуть:

- Зрозумійте різні навички, необхідні для керування та для провідних
- Розвивайте свою команду найефективнішим способом
- Поясніть, як краще доставити зміни в їх частині організації
- Управління ефективністю персоналу краще
- Успішно домовляйтесь про свої бажані рішення
- Поясніть, як боротися зі складними ситуаціями, які вони можуть зіткнутися в офісі

Upcoming Management Courses

CourseCourse DateCourse Price [Remote / Classroom]
Customer Care Strategy - Kiev, Holosiyvskiy Park Tue, 2019-01-29 09:304500EUR / 5300EUR
Business Communication Skills - Kiev, Holosiyvskiy Park Mon, 2019-02-04 09:307500EUR / 8700EUR
Business Communication Skills - Kiev, Holosiyvskiy Park Mon, 2019-04-01 09:307500EUR / 8700EUR
Customer Care Strategy - Kiev, Holosiyvskiy Park Mon, 2019-04-01 09:304500EUR / 5300EUR
Business Communication Skills - Kiev, Holosiyvskiy Park Mon, 2019-05-27 09:307500EUR / 8700EUR
Weekend Management courses, Evening Management training, Management boot camp, Management instructor-led, Weekend Management training, Evening Management courses, Management coaching, Management instructor, Management trainer, Management training courses, Management classes, Management on-site, Management private courses, Management one on one training

Course Discounts

CourseVenueCourse DateCourse Price [Remote / Classroom]
Activiti for Business Process DesignersKiev, Holosiyvskiy Park Wed, 2018-12-12 09:304725EUR / 5525EUR
Business Process Modeling using BPMN and UMLKiev, Holosiyvskiy Park Tue, 2019-04-02 09:303150EUR / 3750EUR
Elasticsearch Advanced Administration, Monitoring and MaintenanceKiev, Holosiyvskiy Park Tue, 2019-04-02 09:303150EUR / 3750EUR
Introduction to Embedded ComputersKiev, Holosiyvskiy Park Wed, 2019-06-05 09:303150EUR / 3750EUR
Advanced Go ProgrammingKiev, Holosiyvskiy Park Mon, 2019-06-10 09:304725EUR / 5525EUR

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Ukraine!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Ukraine
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!