курси Management

курси Management

Місцевий інструктор керував живими курсами навчання в україна.

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Management Course Outlines

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
14 hours
Overview
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
14 hours
Overview
Цей навчальний курс був створений для практиків менеджерів, власників практик, фахівців загальної практики, адміністраторів NHS, співробітників CCG, які повинні розвивати практичні маркетингові навички. Він не призначений для академічних цілей, але пропонує практичні поради щодо розуміння маркетингової стратегії, усвідомлення важливості сегментації ринку, виявлення груп пацієнтів, яких не обслуговує первинна медична допомога, створення ефективних, етичних стратегій для збільшення розміру вашого списку, забезпечення вашої комунікації матеріали розуміються і охоплюються не носіями мови англійської мови.

Цей курс фокусується на маркетингу для первинної медичної допомоги, в якій результати та постійне навчання є найважливішими факторами. Головний акцент робиться на стратегію з використанням сучасних реальних прикладів з безлічі не пов'язаних галузей, щоб дізнатись, як працюють маркетингові кампанії, тоді ми будемо застосовувати їх до первинної медичної допомоги, а потім до вашої практики. Кожен учасник курсу матиме можливість створити маркетинговий план, навчитися реалізовувати його на практиці та навчитися оцінювати успіх.

Перший практичний курс з маркетингу для загальної практики
7 hours
Overview
KAIZEN походить від японського і означає "безперервне вдосконалення" і може використовуватися як на робочому місці, так і в процесі.
14 hours
Overview
Kanban Management Professional 1 (KMP1) - це дуже інтерактивний дводенний курс, акредитований у Лейні Канбанському університеті (LKU). Він поєднує навчання, групові обговорення та повноцінне моделювання, щоб продемонструвати, як Метод Канбана допомагає людям, командам та організаціям керувати та вдосконалювати доставку продуктів та послуг своїм клієнтам.

Метод Канбана забезпечує прагматичне, дієздатне, доказове керівництво для успішної еволюційної зміни. Він починається з того, що ви зараз робите, і переслідує еволюційні зміни, поважаючи поточні ролі, обов'язки та посади та заохочуючи лідерство на всіх рівнях. Це дозволяє організаціям поступово розвивати бізнес-процеси, визначати та використовувати відповідні показники для вимірювання прогресу та значно зменшити ризики, пов'язані з складними програмами змін.

Ви залишите цей курс знаючи принципи і загальні практики Канбана, а також навички, які дозволять вам застосувати Канбан з упевненістю у вашій організації.

Що ти дізнаєшся?
- Визначення внутрішніх та зовнішніх джерел незадоволеності
- Аналізувати попит проти можливостей
- Моделювати процес знаходження знань
- Проектування канабних систем та їх візуалізації
- Визначення та визначення пріоритетів удосконалень
- Виберіть курси для дій
- Визначення класів обслуговування

Що я отримаю?
Матеріали курсу (друковані та електронні)
Електронна копія книги "Канбан - успішна еволюційна зміна для вашого технологічного бізнесу" Девід Дж. Андерсон
Членство в Лейн-Канбанському університеті (ЛКУ)
Свідоцтво про закінчення курсу Лянканбанського університету (ЛКУ)

Хто цей курс для?
Будь-хто, хто бере участь у розробці продуктів або знаннях. Це включає, але не обмежується наступним:
Програми та менеджери доставки
Продукти та менеджери проектів
Розробники продуктів, розробники програмного забезпечення та тестери
Люди, які працюють в операціях або підтримують
Бізнес аналітики
Управління на високому рівні
Будь-хто, хто зацікавлений у впровадженні Agile у своїй організації
14 hours
Overview
In 1996 John Kotter wrote "Leading Change" which looked at what people did to transform their organisations. Kotter introduced an 8-step change model for helping managers deal with transformational change.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
7 hours
Overview
Хто повинен бути присутнім: Менеджери зацікавлені в підвищенні продуктивності, впроваджуючи 5S, і хто хоче переконатися, що вони починають цю життєву концепцію правильним шляхом.

Цей навчальний курс був створений для професіоналів з усіх галузей. Він може бути адаптований до стоматологічних клінік, лабораторій, офісів тощо. Він не призначений для академічних цілей, але пропонує практичні поради щодо впровадження 5S

Курс спрямований на лідерів та агентів змін, які хочуть переконатися, що вони вводять 5S правильним шляхом.

Кожен учасник курсу буде мати можливість отримати досвід роботи через ряд вправ, щоб продемонструвати, що 5S працює

Після завершення тренінгу ви:

- Зрозумійте, як 5S працює і підвищує ефективність на 10 - 30%
- Бути в змозі ідентифікувати джерела відходів і підвищити рентабельність
- Зрозумійте причини цього п'ятиетапного процесу та знайте, як це здійснити
- Майте інструменти та процедури, щоб поліпшити процеси
- Розробити конкретний план для введення 5S на своє робоче місце

Якщо ви думаєте про підвищення ефективності роботи на робочому місці, отримання більшої кількості замовлень та задоволення своїх клієнтів під час підвищення безпеки, ви не можете дозволити собі не брати цього курсу
14 hours
Overview
Lean розподіл відноситься до застосування Lean концепції виробництва для розподілу, логістики і ланцюжком поставок операцій. Основна увага приділяється додаванню вартості для клієнтів, в той час як виявлення та усунення відходів — все, що Doesn & #39; t додати це значення.

в цьому інструктор під керівництвом, жити навчання, учасники дізнаються, методологія, команди та інструменти, необхідні для здійснення Lean в рамках своїх власних розподільних центрах і ланцюгових операцій поставок при встановленні культури безперервного вдосконалення.

поєднує в собі справи і дискусії з живою, практичний практиці, використовуючи інструменти, метрики і методи, необхідні для реалізації Lean систем і процесів. Деякі з концепцій охоплює включати:

- розрахунок справжньої вартості виконання
- зниження сумарних витрат через ланцюг поставок
- подолання стійкості до зміни
- культивування лідерства та виховання менталітету Lean мислення через організацію

Формат курсу

- частина лекції, частина обговорення, вправи і практичний практика
14 hours
Overview
Коли підприємство починає легку трансформацію, будь то в галузі виробництва, послуг або технології, занадто часто ІТ-відділ залишає поза увагою. Відповідь на це є технологією Lean IT . Lean IT є продовженням Lean принципів до інформаційних технологій (ІТ), основним принципом якого є "усунення відходів" (робота, яка не додає ніякого значення для продукту чи послуги).

У цьому тренінгу під керівництвом інструкторів учасники навчаються розпаковувати проблему відходів в ІТ-організації. Через охоплення теорії, практичних обстежень та практичної практики з необхідними інструментами, методами та показниками учасники вивчають критичне мислення, аналітичні та комунікативні навички, необхідні для вирішення проблеми відходів в ІТ-операціях. За допомогою цього інтерактивного процесу учасники навчаються застосовувати принципи та практику Lean IT у своїй власній організації та створюють культуру постійного вдосконалення ІТ.

В кінці цього курсу учасники зможуть зрозуміти вплив і роль ІТ-відділу в організації Lean трансформації. З практичної точки зору учасники навчаться: вимірювати ділову ефективність

- кількісне повернення на "інновації"
- оцінити бізнес-процеси та визначати відходи
- зменшити експлуатаційні витрати
- поліпшити якість і продуктивність
- покращити рівень обслуговування, керувати змінами та використовувати нові технології
- зберегти якість і стабільність з часом
- зробити "Lean thinking" невід'ємною частиною підприємства та кожного інструментарію для ІТ-фахівців

Аудиторія
Менеджери та фахівці, що працюють в ІТ-організації

Формат курсу
Частина лекції, частина обговорення, вправи та практична практика
14 hours
Overview
Lean Management - це підхід до керування організацією. Це сприяє довготривалому погляду на роботу та культурі постійного вдосконалення - прагнучи до постійного та систематичного досягнення малих, поступових змін у процесах з метою підвищення ефективності та якості.

У цьому тренінгу під керівництвом інструкторів учасники вивчають, як застосувати практичні принципи та практики у виробничому контексті та створити культуру безперервного вдосконалення.

Тренінг поєднує в собі заходи та обговорення з живим практичним досвідом, використовуючи інструменти, показники та методи, необхідні для впровадження системи та процесів Lean. Деякі з концепцій охоплюють:

- Визначення основної причини неефективності
- Вимірювання продуктивності
- Усвідомлюючи безперервний цикл вдосконалення
- Організація заходів Кайзена
- Заплутання думки про брутальне мислення в організації

Аудиторія

- Бізнес-менеджери
- Менеджери та консультанти з питань забезпечення якості

Формат курсу

- Частина лекції, частина обговорення, вправи та суттєва практика
7 hours
Overview
Хто повинен бути присутнім: важкі та змінні агенти, операційні керівники та професіонали, які хочуть переконатися, що вони запускають цю основу концепції правильним шляхом.

Цей навчальний курс був створений для професіоналів з усіх галузей виробництва тощо. Він не призначений для академічних цілей, але пропонує практичні поради щодо впровадження 5S у ваш виробничий об'єкт

Курс спрямований на лідерів та агентів змін, які хочуть переконатися, що вони вводять 5S правильним шляхом.

Кожен учасник курсу буде мати можливість отримати досвід роботи через ряд вправ, щоб продемонструвати, що 5S працює

Після завершення тренінгу ви:

- Зрозумійте, як 5S працює і підвищує ефективність на 10 - 30%
- Бути в змозі ідентифікувати джерела відходів і підвищити рентабельність
- Зрозумійте причини цього п'ятиетапного процесу та знайте, як це здійснити
- Майте інструменти та процедури, щоб поліпшити виробничі процеси
- Розробити конкретний план для введення 5S на своє робоче місце

Якщо ви думаєте про підвищення ефективності роботи на робочому місці, отримання більшої кількості замовлень та задоволення своїх клієнтів під час підвищення безпеки, ви не можете дозволити собі не брати цього курсу
14 hours
Overview
Lean управління становить близько клієнтів Focus, розробка і підтримка систем і процесів для забезпечення вартості для клієнтів. Lean послуг є застосування Lean концепцій для обслуговування операцій.

в цьому інструктор під керівництвом, жити навчання (на місці або віддалених), учасники дізнаються, як застосовувати Lean принципи і практику в рамках своєї організації і створити культуру безперервного вдосконалення.

це інтерактивне навчання поєднує в собі справи і дискусії з живою, практичний практиці, використовуючи інструменти, метрики і методи, необхідні для реалізації Lean систем і процесів. Крім того, ця підготовка спрямована на прищепити менталітету Lean мислення.

Формат курсу

- частина лекції, частина обговорення, вправи і практичний практика
7 hours
Overview
Аудиторія

Менеджери та керівники групи, які повинні бути повною мірою усвідомлювати проблеми управління та розвитку своїх співробітників (прямі та непрямі звіти)

Формат курсу

Курс буде дуже інтерактивним поєднанням:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи та приклади

До кінця курсу делегати зможуть:

- Зрозумійте різні навички, необхідні для керування та для провідних
- Розвивайте свою команду найефективнішим способом
- Поясніть, як краще доставити зміни в їх частині організації
- Управління ефективністю персоналу краще
- Успішно домовляйтесь про свої бажані рішення
- Поясніть, як боротися зі складними ситуаціями, які вони можуть зіткнутися в офісі
14 hours
Overview
Instead of supporting deep analysis and large shifts, the McKinsey 7-S model is great for analyzing how coherent your company is. If you know that you need to change your act, but you’re not sure what to do, this is the change management model for you.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed at managers, business owners and strategists planning to implement McKinsey 7s model in their respective organization.\

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
35 hours
Overview
Огляд

У всьому світі регулятори все частіше пов'язують суму ризику, що береться банком, до суми капіталу, яку потрібно провести, і банки та фінансові послуги все частіше керуються практикою управління ризиками. Банки, їх продукція, правила та світовий ринок стають дедалі складнішими, що веде до ще більших проблем у сфері ефективного управління ризиками. Ключовим уроком банківської кризи останніх п'яти років є те, що ризики дуже інтегровані, і для ефективного управління ними банки повинні розуміти ці взаємодії.

Основні функції включають в себе:

- пояснення поточних правил, що ґрунтуються на ризиках
- детальний огляд основних ризиків, з якими стикаються банки
- найкращі практики в галузі для прийняття підходу підприємства до інтеграції управління ризиками у всій організації
- використовуючи методи управління, щоб створити групову культуру, щоб кожна людина брала активну участь у управлінні ризиками відповідно до стратегічних цілей банку
- Які виклики можуть зіткнутися менеджери ризику в майбутньому.

Цей курс буде широко використовувати тематичні дослідження, призначені для вивчення, вивчення та посилення концепцій та ідей, що охоплюються протягом п'яти днів. Історичні події в банках будуть використовуватися протягом усього курсу, щоб висвітлити, як вони не змогли керувати своїми ризиками та діями, які могли бути вжиті для запобігання втратам.

Цілі

Мета цього курсу полягає у тому, щоб допомогти управлінню банками надавати відповідну інтегровану стратегію для управління складними та змінюючими ризиками та нормами у сучасному міжнародному банківському середовищі. Зокрема цей курс спрямований на те, щоб дати керівництву вищого рівня розуміння:

- основний ризик у фінансовій сфері та основні міжнародні правила ризику
- як управляти активами та зобов'язаннями банку, максимізувати прибуток
- взаємозв'язок між типом ризику та тим, як банки використовують комплексний підхід для їх управління
- корпоративне управління та найкращі практичні підходи до управління різноманітними інтересами зацікавлених сторін
- як розвинути культуру управління ризиками як інструмент мінімізації непотрібного ризику

Хто має відвідувати цей семінар?

Цей курс призначений для тих, хто є новим для інтегрованого управління ризиками, відповідальним за стратегічне управління ризиками керівників, або тих, хто бажає поглибити розуміння ризику управління підприємством. Це буде корисно:

- Управління банком на рівні правління
- Старші керівники
- Старші менеджери та аналітики ризику
- Старші директори та менеджери ризиків, відповідальні за стратегічний ризик-менеджмент
- Внутрішні аудитори
- Працівник з питань регулювання та відповідності
- Професіонали скарбниці
- Менеджери та аналітики активів та відповідальності
- Регулятори та спеціалісти з нагляду
- Постачальники та консультанти банків та галузі управління ризиками
- Корпоративне управління та менеджери з управління ризиками.
14 hours
Overview
Аудиторія

Цей курс був створений для аналітиків, прогнозів, які хочуть впровадити або покращити прогнозування, що може бути пов'язане з прогнозуванням продажу, економічним прогнозуванням, технологічним прогнозуванням, управління ланцюгами постачання та прогнозуванням попиту або пропозиції.

Опис

Цей курс керує делегатами через серію методологій, структур та алгоритмів, які корисні при виборі того, як прогнозувати майбутнє на основі історичних даних.

Він використовує стандартні інструменти, такі як Microsoft Excel або деякі програми Open Source (зокрема, R-проект).

Принципи, викладені в даному курсі, можуть бути реалізовані будь-яким програмним забезпеченням (наприклад, SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
21 hours
Overview
Аудиторія

Персонал, який повинен мати повне уявлення про проблеми, пов'язані з людьми та командою управління для:

- Самі
- Їхні колеги (однолітки)
- Їхні боси
- Їхні члени команди
- Їхні внутрішні та зовнішні замовники та зацікавлені сторони

Формат курсу

Курс буде дуже інтерактивним поєднанням:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть вплинути на поведінку інших людей
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів масової інформації
- Оцініть, як керувати, мотивувати та розвивати членів команди
- Управління своїми внутрішніми та зовнішніми замовниками та зацікавленими сторонами
- Поясніть, як боротися зі складними ситуаціями, які вони можуть зіткнутися в офісі
21 hours
Overview
Навчальний курс аудитора / провідного аудитора СМЯ (ISO 9001) пояснює, що потрібно виконати для системи управління якістю (QMS). Це також пояснює вимоги успішного аудиту QMS. Ці вимоги служать основою для постійного вдосконалення зусиль щодо вдосконалення продуктів та послуг для Клієнта.

У цій навчальному посібнику учасники вивчатимуть принципи, процедури та документацію системи аудиту СМК, коли вони пройдуть серію тематичних досліджень, групових обговорень та практичних вправ і заходів.

До кінця цього тренінгу учасники зможуть:

- Визначте вимоги до успішного аудиту QMS
- Створити контрольний список аудиту для прикладу сценарію аудиту
- Висновки звіту відповідно до вимог ISO 9001
- Напишіть та оцінюйте невідповідність звітів та оцінюйте пропозиції щодо коригувальних дій
- Підготувати та представити переконливу оцінку вищому керівництву відповідно до політики та цілей організації

Аудиторія

- Аудитори, які беруть або будуть залучені до аудиту СМК
- Консультанти та менеджери, які беруть участь у програмах якості
- Особи, яким потрібно працювати з аудиторами СУЯ

Формат курсу

- Частина лекції, частина дискусії, вправи та важка практика
35 hours
Overview
Огляд

Цей 5-денний курс допоможе делегатам розвинути свої стратегічні мислення, планування та навички управління, включаючи тактичні та операційні вимоги для успішного впровадження у банківській середовищі. Курс буде присвячений важким питанням управління конфліктами, управління змінами, що робить хорошим лідером і як мотивувати команду. Використовуючи інтерактивні тематичні приклади, а також приклади секторів, делегати будуть заохочуватись до обміну досвідом та проблемами, щоб допомогти розробити практичні та робочі рішення, які вони можуть повернути та фактично використовувати.

Основна мета програми полягає в тому, щоб надати виконавцям навички для сканування ділового середовища, щоб виявити прибуткові можливості для бізнесу, а також розробляти стратегії для отримання конкурентних переваг у все більш конкурентному середовищі бізнесу. Серед іншого, ця програма також забезпечить розуміння найкращих практик керівництва та поведінки, що посилить спроможність керівників працювати над складнощами та невизначеностями щодо управління високопродуктивною фінансовою установою.

Мета навчання

Після відвідування цього курсу делегати зможуть:

- Опишіть основні проблеми, з якими стикається великий банк;
- Поясніть різні підходи до планування організаційного розвитку;
- Аналіз поточного бізнес-середовища та впливів, що впливають на організацію;
- Аналізувати ресурси всередині та поза межами організації;
- Поясніть різні підходи до управління стратегією та розмістіть її у бізнес-плані;
- Оцініть альтернативні стратегії розвитку, щоб рекомендувати той, який найбільше підходить для потреб фірми.
- Застосовувати більш глибоке розуміння стратегічних планів розвитку;
- Об'єктивно обговорюйте ризики, переваги та витрати, які супроводжують реалізацію нової стратегії, включаючи управління конфліктом в команді;
- Визначити підходи до управління виявленими ризиками;
- Проаналізувати потенційне вплив на свою фірму (як позитивну, так і негативну), яка буде результатом реалізації нової стратегії;
- Розробити політику, системи та процеси для успішного реалізації нових стратегічних планів;
- Закрийте ключові кроки в управлінні змінами

Хто повинен бути присутнім

- Продукти / Сервісні менеджери
- Нещодавно призначені, а також створені менеджери та керівники групи
- Керівники операцій
- Старші менеджери банків
- Менеджери кадрів
- Менеджери операцій
- Менеджери з маркетингу

Методологія
Курс складається з обговорюваних семінарів, доповнених тематичними дослідженнями, складені з поєднання опублікованих прикладів реального життя та / або практичного досвіду. Також, учасники зможуть працювати в невеликих групах для синтезу ідей та стратегій та застосування матеріалу в контексті власних організацій / відділів. Відкриті дискусії форуму також будуть ключовим елементом.
7 hours
Overview
Цей курс був створений для осіб, які приймають рішення, основною метою яких є не проводити розрахунок та аналіз, а розуміти їх і бути в змозі вибрати, які статистичні методи є важливими для стратегічного планування організації.

Наприклад, учасник проекту має вирішити, скільки зразків потрібно збирати, перш ніж вони зможуть прийняти рішення про те, чи буде продукт запускатися чи ні.

Якщо вам потрібно більше курсу, який охоплює самі основи статистичного мислення, подивіться на 5-денну тренінгу "Статистика для менеджерів".
21 hours
Overview
стратегічне мислення відноситься до процесу мислення через проблеми і ситуації через великий об'єктив зображення, враховуючи наслідки різних дій, то діючи на найбільш ідеальну стратегію для загального успіху бізнесу.

хороші стратегічні мислителі дивляться на виклики і можливості аналітично і розглянути їх в рамках компанії & #39; з баченням і цілями. Незалежно від того, використовується менеджером стратегії, враховуючи, як виділяти інвестиції або бізнес-розробник оцінці потенціалу розширення на новий ринок, стратегічне мислення є навик, який може бути вивчений, практикується, і вишуканий. Стратегічне мислення дає менеджерам ясності і краю, необхідних для прийняття більш ефективних рішень і постійно рухатися свої компанії в правильному напрямку.

в цьому інструктор під керівництвом, жити навчання, ми ходимо до нових менеджерів через найважливіші поняття стратегічного мислення, поклавши теорію в практику через завдання основі діяльності, заснованої на реальних справах. Учасники отримують унікальну можливість вивчити нові способи мислення, реалізовувати ключові поняття для вирішення проблем, подумати про те, як ці принципи застосовуються до своєї роботи, і слухати і ділитися своїми власними перспективами з інструктором і класом однолітків.

Формат курсу

- учасники отримають велику картину розуміння того, що рухає свій бізнес і як їх роль в організації сприяє бізнес & #39; s цілей, бачення та нижньої лінії. Курс інтерактивний і на основі діяльності, з тематичних досліджень, командні завдання і індивідуальної презентації та вирішення проблем, що становлять важливу частину курсу.
14 hours
Overview
Цей навчальний курс був створений для інвесторів, власників бізнесу, директорів, менеджерів, керівників та аналітиків, які повинні розробляти навички стратегічного планування. Він не призначений для академічних цілей, але щоб почати реалізовувати свої мрії сьогодні.

Цей курс фокусується на стратегічному плануванні для бізнесу, в якому найважливіша річ - гнучкість та постійне навчання. Головний акцент робиться на корпоративній та інвестиційній стратегії з використанням сучасних реальних прикладів. Кожен учасник курсу матиме можливість створити стратегічний план та навчитися реалізовувати його на практиці.
21 hours
Overview
Аудиторія

Старші менеджери, які потребують розуміння питань стратегічного менеджменту та їх застосування

Формат курсу

Поєднання:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Приклади та приклади

До кінця курсу делегати зможуть:

- Визначте питання, що лежать в основі успішного стратегічного лідерства та зв'язку із сильним організаційним кліматом
- Опишіть цілий ряд стратегічних бізнес-моделей та їх потенційні наслідки для власного бізнесу
- Визначте критичні концепції, що ляжуть на створення високопродуктивних команд та управління змінами
- Визначте та використовуйте ключові фінансові показники стратегічного успіху
14 hours
Overview
Цей навчальний курс був створений для практиків менеджерів, власників практик, фахівців загальної практики, адміністраторів NHS, співробітників CCG, які повинні розробляти навички стратегічного планування. Він не призначений для академічних цілей, але пропонує практичні поради щодо встановлення цілей, реалізації ваших планів, передачі їх колегам та мінімізації конфліктів всередині організації.

Цей курс спрямований на стратегічне планування первинної медичної допомоги, в якому найважливішими факторами є гнучкість та безперервне навчання. Головний акцент робиться на стратегію, що використовує нині реальні приклади з безлічі не пов'язаних галузей, з тим щоб дізнатися, як працюють стратегічні моделі, то ми будемо застосовувати їх до первинної медичної допомоги.

Кожен учасник курсу матиме можливість створити стратегічний план та навчитися реалізовувати його на практиці. У ці невизначені часи в галузі охорони здоров'я ви не можете дозволити собі не брати цього курсу
7 hours
Overview
Ви стикаєтеся з реалізацією Agile у вашій організації? Чи є зміна занадто вимогливою? Чи ваша команда перевантажена і менш продуктивна, але все ще дуже стійка до революційних змін?

Виберіть "Альтернативний шлях до ловкости" та застосуйте еволюційний та гуманний метод управління змінами, який не змінює ваш процес, але покращує його.

Метод Канбана забезпечує прагматичне, дієздатне, доказове керівництво для успішної еволюційної зміни. Він починається з того, що ви робите зараз, і поважає поточні ролі, обов'язки та посади. Це дозволяє організаціям поступово розвивати бізнес-процеси, визначати та використовувати відповідні показники для вимірювання прогресу та значно зменшити ризик, пов'язаний із складними програмами змін.

Якщо ваша команда перевантажена, Kanban може допомогти вам підкорити свою роботу. Kanban - це нова методика для динамічного управління процесом та виявлення вузьких місць.

Це навчання надає навички та знання, які потрібно застосувати до роботи Канбана, і дізнаєтеся, як визначити, з чим працювати зараз, що потрібно пізніше покинути, і що потрібно знімати зі списку завдань назавжди.

Результати навчання

Учасники повинні ознайомитися з Методом Канбана. Вони повинні мати можливість розробляти та впровадити базову плату Канбана. Вони повинні вміти розуміти типи робочих позицій та ризики, пов'язані з конкретними робочими предметами. Вони повинні бути знайомі з різними різними конструкціями та стилями плати команди Команда і вміти вибирати дизайн, який найкраще підходить для їх контексту. Вони повинні бути в курсі дорожньої карти тренінгу, а також вартості та переваг, які можна отримати на кожному кроці на "альтернативному шляху до спритності".

Хто повинен бути присутнім

Цей курс призначений для будь-якого професіонала, який є частиною розробки продукту або робочого середовища знань і зацікавлений у з'ясуванні того, як Канбан може допомогти поліпшити робочі середовища. Kanban працює за кількома функціями організації, від старших співробітників, які хочуть прийняти Lean Management для членів команди доставки, бажаючих вдосконалити свою робочу практику. Попередні учасники нашого класу виконували такі функції, як:

- Старші керівні посади (CxO)
- Програми та менеджери проектів
- Менеджери продуктів, власники продуктів та бізнес аналітики
- Члени команди Scrum
- Магістри Scrum, агенти, які проводять та змінюють команду
- Розробники та тестери продуктів та програмного забезпечення
- Тренери та практичні тренери (Scrum, XP, DSDM, AgilePM тощо).
- Інші ролі, такі як HR та фінансисти

Сертифікація

Цей 1-денний курс викладає основи методу Kanban® і слугує початковим рівнем і відправною точкою для альтернативного шляху до спритності.

Після успішного завершення цього навчання Ви отримаєте сертифікат про закінчення з Lean Kanban University®. Окрім того, ви отримаєте сертифікат облікового запису Team Kanban Practitioner® (TKP) разом із знаком TKP.

Інститут управління проектами (PMI): 7 PDU (відділи професійного розвитку).
7 hours
Overview
Цей курс призначений для людей, які мають намір почати або тільки почали професійну кар'єру в галузі. Призначений для побудови розуміння та розуміння корпоративного робочого місця, очікувань і поведінки, які випускники стануть перед початком кар'єри.

Після курсу, наставник буде призначений на період 6 місяців, за якими буде проводитися до 6 зустрічей (по телефону, скайпу тощо) на 1-2-1 основі. Мета цих зустрічей буде визначатися між наставником та менеджером перед кожним засіданням і буде зосереджена на питаннях, що є найважливішими для того, хто на той час є.
28 hours
Overview
ISO 26262 визначає вимоги до функціональної безпеки в автомобільному секторі.

цей інструктор під керівництвом, жити навчання (на місці або віддалених) спрямована на автомобільних професіоналів, які бажають реалізувати стандарту ISO 26262 в рамках своєї організації.

до кінця тренінгу учасники зможуть:

- розуміє функціональну безпеку, що стосується автомобільної апаратури та розробки програмного забезпечення.
- розуміти правові обов'язки і вимоги дотримання вимог ISO 26262.
- реалізувати процеси безпеки, передбачені в ISO 26262.

Формат курсу

- Інтерактивна лекція та дискусія.
- багато вправ і практики.
- практичної реалізації в живій лабораторній обстановці.

курс параметри налаштування

- щоб запросити індивідуальну підготовку за цей курс, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб організувати.
21 hours
Overview
Аудиторія

- Персонал, який повинен мати повне уявлення про проблеми, пов'язані з впливом та уникненням конфлікту:

- Їхні колеги
- Їхні боси
- Їхні внутрішні та зовнішні замовники та зацікавлені сторони

Цілі курсу

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть вплинути на поведінку інших людей
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів масової інформації
- Управління своїми внутрішніми та зовнішніми замовниками та зацікавленими сторонами

Формат

Курс буде дуже інтерактивним поєднанням:

- Полегшені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження
14 hours
Overview
Вступ.

Кожен з нас обслуговує клієнтів, надаючи клієнтам позитивне обслуговування клієнтів, і це важливо для створення нових можливостей для бізнесу.

Курс обслуговування абонентів буде розглядати всіх типів клієнтів і як краще обслуговувати їх і вдосконалювати в цьому процесі. Учасникам буде запропоновано серйозний набір навичок, включаючи розмову особисто до лиця, за допомогою техніки телефону, роботи зі складними клієнтами та створення повернення бізнесу.

Мета

Кожен з нас обслуговує клієнтів, надаючи клієнтам позитивне обслуговування клієнтів, дуже важливим є створення можливостей для повторного ведення бізнесу.

Цей курс з обслуговування клієнтів призначений для оснащення та вдосконалення. Учасникам буде надано основні навички та знання, необхідні для персоналу фронту, щоб обробляти контакти з клієнтами по телефону, електронною поштою та особистому спілкуванню, над телефонними методами з важкими клієнтами та успішно генеруючи бізнес-рентабельність.

Переваги навчання.

- Визначення та задоволення очікувань клієнтів
- Ефективно спілкуйтеся з клієнтами
- Керування сприйняттям клієнтів
- Робота з різними типами клієнтів
- Ефективно реагувати на особисті контакти та контакти з клієнтами
- Пишіть ефективні листи та електронні листи
- Керуйте стресом
- Дискусії та вправи
- Протягом усього сеансу забезпечуються стимулюючі вправи, що дозволяє учасникам удосконалювати свої методи вирішення проблем та покращувати свої навички та навички обслуговування клієнтів. Цей курс розроблений з урахуванням широкого спектра сервісних послуг та умов виконання робіт.
35 hours
Overview
Навички спілкування вже давно визнані необхідними для професійного успіху, і багато хто з них зупинився, затуманився або застогнався через відсутність комунікативних навичок. На відміну від міського міфу, мало хто з нас народжується з цим навичкам, замість цього більшість з них практикує або отримує від помилок. Цей курс розроблено, щоб допомогти делегатам поліпшити свої комунікативні навички та, як наслідок, їх здатність працювати з іншими.

Навички посередництва тонко, але значно відрізняються. Прекрасне спілкування є необхідним, але важливішим є здатність слухати та взяти до уваги те, що сказано. Роль посередника полягає в тому, щоб допомогти сторонам вирішувати їхню проблему та досягти результату, який обидві сторони раді прийняти. Посередники не беруть участі в суді, виносять судження або дають вказівки. Вони просто несуть відповідальність за розвиток ефективних комунікацій та досягнення консенсусу між сторонами. Цей курс також охоплює більш широкий спектр навичок, крім спілкування, які повинні бути ефективним посередником.
14 hours
Overview
ефективної стратегію догляду за клієнтом, має важливе значення для зростання вашого бізнесу.... , стратегія догляду за клієнтами відіграє важливу роль у будівництві клієнтів задоволення, допомагаючи зберегти лояльний клієнтів і збільшити рівень повторити бізнес.

цей курс фокусується на стратегіях і навичок для побудови довічного відносини з клієнтами шляхом розробки цінних і ефективних клієнтів по догляду за клієнтами.

задоволені Клієнти можуть через розмови та розповіді, стають добровільні посли для вашої компанії і, швидше за все, рекомендувати ваші послуги або продукти іншим.

цей курс також допоможе учасникам ефективно спілкуватися, адекватно і чітко у всіх ситуаціях.

цілі

допомагає учасникам розробити ефективну стратегію обслуговування клієнтів, розробляти та впроваджувати системи, спрямовані на задоволення потреб клієнтів та їх послуги у своїх конкурентів, Огляд якості поточного обслуговування клієнтів, встановити цілі і створити стратегію для задоволення наступних.

- створення та підвищення якості обслуговування клієнтів.
- критично якісних навичок обслуговування клієнтів.
- комунікативні навички з клієнтами
- розмов по телефону

- електронної пошти для підвищення обслуговування клієнтів …
- як справитися з важкими клієнтами
- робити і не робить обслуговування клієнтів

Формат курсу

- Інтерактивна лекція та дискусія.
- багато вправ і практики.
- практичної реалізації в живій лабораторній обстановці.

курс параметри налаштування

- щоб запросити індивідуальну підготовку за цей курс, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб організувати.
- , щоб дізнатися більше про _ бо, будь ласка, відвідайте:
Weekend Management courses, Evening Management training, Management boot camp, Management instructor-led, Weekend Management training, Evening Management courses, Management coaching, Management instructor, Management trainer, Management training courses, Management classes, Management on-site, Management private courses, Management one on one training

Course Discounts

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Ukraine!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Ukraine
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!