курси Management

курси Management

Місцевий інструктор керував живими курсами навчання в україна.

Machine Translated

Testimonials

★★★★★
★★★★★

Management Course Outlines

Title
Duration
Overview
Title
Duration
Overview
14 hours
Overview
The training is designed to help anyone who is thinking of implementing or working on a balanced scorecard project
14 hours
Overview
Цей навчальний курс був створений для практиків менеджерів, власників практик, фахівців загальної практики, адміністраторів NHS, співробітників CCG, які повинні розвивати практичні маркетингові навички. Він не призначений для академічних цілей, але пропонує практичні поради щодо розуміння маркетингової стратегії, усвідомлення важливості сегментації ринку, виявлення груп пацієнтів, яких не обслуговує первинна медична допомога, створення ефективних, етичних стратегій для збільшення розміру вашого списку, забезпечення вашої комунікації матеріали розуміються і охоплюються не носіями мови англійської мови.

Цей курс фокусується на маркетингу для первинної медичної допомоги, в якій результати та постійне навчання є найважливішими факторами. Головний акцент робиться на стратегію з використанням сучасних реальних прикладів з безлічі не пов'язаних галузей, щоб дізнатись, як працюють маркетингові кампанії, тоді ми будемо застосовувати їх до первинної медичної допомоги, а потім до вашої практики. Кожен учасник курсу матиме можливість створити маркетинговий план, навчитися реалізовувати його на практиці та навчитися оцінювати успіх.

Перший практичний курс з маркетингу для загальної практики
7 hours
Overview
KAIZEN походить від японської мови і означає «постійне вдосконалення» і може використовуватися як на робочому місці, так і в процесі.
14 hours
Overview
Kanban Management Professional 1 (KMP1) - це дуже інтерактивний дводенний курс, акредитований у Лейні Канбанському університеті (LKU). Він поєднує навчання, групові обговорення та повноцінне моделювання, щоб продемонструвати, як Метод Канбана допомагає людям, командам та організаціям керувати та вдосконалювати доставку продуктів та послуг своїм клієнтам.

Метод Канбана забезпечує прагматичне, дієздатне, доказове керівництво для успішної еволюційної зміни. Він починається з того, що ви зараз робите, і переслідує еволюційні зміни, поважаючи поточні ролі, обов'язки та посади та заохочуючи лідерство на всіх рівнях. Це дозволяє організаціям поступово розвивати бізнес-процеси, визначати та використовувати відповідні показники для вимірювання прогресу та значно зменшити ризики, пов'язані з складними програмами змін.

Ви залишите цей курс знаючи принципи і загальні практики Канбана, а також навички, які дозволять вам застосувати Канбан з упевненістю у вашій організації.

Що ти дізнаєшся?
- Визначення внутрішніх та зовнішніх джерел незадоволеності
- Аналізувати попит проти можливостей
- Моделювати процес знаходження знань
- Проектування канабних систем та їх візуалізації
- Визначення та визначення пріоритетів удосконалень
- Виберіть курси для дій
- Визначення класів обслуговування

Що я отримаю?
Матеріали курсу (друковані та електронні)
Електронна копія книги "Канбан - успішна еволюційна зміна для вашого технологічного бізнесу" Девід Дж. Андерсон
Членство в Лейн-Канбанському університеті (ЛКУ)
Свідоцтво про закінчення курсу Лянканбанського університету (ЛКУ)

Хто цей курс для?
Будь-хто, хто бере участь у розробці продуктів або знаннях. Це включає, але не обмежується наступним:
Програми та менеджери доставки
Продукти та менеджери проектів
Розробники продуктів, розробники програмного забезпечення та тестери
Люди, які працюють в операціях або підтримують
Бізнес аналітики
Управління на високому рівні
Будь-хто, хто зацікавлений у впровадженні Agile у своїй організації
14 hours
Overview
In 1996 John Kotter wrote "Leading Change" which looked at what people did to transform their organisations. Kotter introduced an 8-step change model for helping managers deal with transformational change.

This instructor-led, live training (onsite or remote) is aimed for managers, business owners and strategists planning to implement Kotter's 8 model in their respective organization.

Format of the Course

- Interactive lecture and discussion.
- Lots of exercises and practice.
- Hands-on implementation in a live-lab environment.

Course Customization Options

- To request a customized training for this course, please contact us to arrange.
7 hours
Overview
Хто повинен бути присутнім: Менеджери зацікавлені в підвищенні продуктивності, впроваджуючи 5S, і хто хоче переконатися, що вони починають цю життєву концепцію правильним шляхом.

Цей навчальний курс був створений для професіоналів з усіх галузей. Він може бути адаптований до стоматологічних клінік, лабораторій, офісів тощо. Він не призначений для академічних цілей, але пропонує практичні поради щодо впровадження 5S

Курс спрямований на лідерів та агентів змін, які хочуть переконатися, що вони вводять 5S правильним шляхом.

Кожен учасник курсу буде мати можливість отримати досвід роботи через ряд вправ, щоб продемонструвати, що 5S працює

Після завершення тренінгу ви:

- Зрозумійте, як 5S працює і підвищує ефективність на 10 - 30%
- Бути в змозі ідентифікувати джерела відходів і підвищити рентабельність
- Зрозумійте причини цього п'ятиетапного процесу та знайте, як це здійснити
- Майте інструменти та процедури, щоб поліпшити процеси
- Розробити конкретний план для введення 5S на своє робоче місце

Якщо ви думаєте про підвищення ефективності роботи на робочому місці, отримання більшої кількості замовлень та задоволення своїх клієнтів під час підвищення безпеки, ви не можете дозволити собі не брати цього курсу
14 hours
Overview
Lean розподіл відноситься до застосування Lean концепції виробництва для розподілу, логістики і ланцюжком поставок операцій. Основна увага приділяється додаванню вартості для клієнтів, в той час як виявлення та усунення відходів — все, що Doesn & #39; t додати це значення.

в цьому інструктор під керівництвом, жити навчання, учасники дізнаються, методологія, команди та інструменти, необхідні для здійснення Lean в рамках своїх власних розподільних центрах і ланцюгових операцій поставок при встановленні культури безперервного вдосконалення.

поєднує в собі справи і дискусії з живою, практичний практиці, використовуючи інструменти, метрики і методи, необхідні для реалізації Lean систем і процесів. Деякі з концепцій охоплює включати:

- розрахунок справжньої вартості виконання
- зниження сумарних витрат через ланцюг поставок
- подолання стійкості до зміни
- культивування лідерства та виховання менталітету Lean мислення через організацію

Формат курсу

- частина лекції, частина обговорення, вправи і практичний практика
14 hours
Overview
Коли підприємство починає легку трансформацію, будь то в галузі виробництва, послуг або технології, занадто часто ІТ-відділ залишає поза увагою. Відповідь на це є технологією Lean IT . Lean IT є продовженням Lean принципів до інформаційних технологій (ІТ), основним принципом якого є "усунення відходів" (робота, яка не додає ніякого значення для продукту чи послуги).

У цьому тренінгу під керівництвом інструкторів учасники навчаються розпаковувати проблему відходів в ІТ-організації. Через охоплення теорії, практичних обстежень та практичної практики з необхідними інструментами, методами та показниками учасники вивчають критичне мислення, аналітичні та комунікативні навички, необхідні для вирішення проблеми відходів в ІТ-операціях. За допомогою цього інтерактивного процесу учасники навчаються застосовувати принципи та практику Lean IT у своїй власній організації та створюють культуру постійного вдосконалення ІТ.

В кінці цього курсу учасники зможуть зрозуміти вплив і роль ІТ-відділу в організації Lean трансформації. З практичної точки зору учасники навчаться: вимірювати ділову ефективність

- кількісне повернення на "інновації"
- оцінити бізнес-процеси та визначати відходи
- зменшити експлуатаційні витрати
- поліпшити якість і продуктивність
- покращити рівень обслуговування, керувати змінами та використовувати нові технології
- зберегти якість і стабільність з часом
- зробити "Lean thinking" невід'ємною частиною підприємства та кожного інструментарію для ІТ-фахівців

Аудиторія
Менеджери та фахівці, що працюють в ІТ-організації

Формат курсу
Частина лекції, частина обговорення, вправи та практична практика
14 hours
Overview
Lean Management - це підхід до управління організацією. Це сприяє довготривалому погляду на роботу та культуру постійного вдосконалення - прагнення до постійного та систематичного досягнення невеликих, поступових змін процесів з метою підвищення ефективності та якості.

У цьому навчанні на практиці під керівництвом інструкторів (на місці чи на дистанційному рівні) учасники навчаються застосовувати принципи та практики Lean у виробничому контексті та формувати культуру постійного вдосконалення.

Тренінг поєднує в собі практичні випадки та дискусії з живою практичною практикою з використанням інструментів, метрик та методів, необхідних для впровадження Lean систем та процесів. Деякі з охоплених концепцій включають:

- Визначення першопричини неефективності.
- Вимірювання продуктивності.
- Реалізація циклу безперервного вдосконалення.
- Організація заходів Kaizen
- Прищеплювати розум Lean мислення по всій організації.

Формат курсу

- Інтерактивна лекція та дискусія.
- Багато вправ і вправ.
- Ручна реалізація в умовах лабораторії.

Параметри налаштування курсу

- Щоб подати заявку на індивідуальне навчання для цього курсу, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб домовитись.
7 hours
Overview
Хто повинен відвідувати:

Lean агенти та агенти змін, керівники операцій та професіонали, які хочуть переконатися, що вони починають цю основоположну концепцію правильним шляхом

Цей навчальний курс створений для професіоналів з усіх галузей у виробництві тощо. Він не розроблений для академічних цілей, але пропонує практичні поради щодо впровадження 5S у виробничому приміщенні

Курс орієнтований на лідерів та агентів змін, які хочуть переконатися, що вони вводять 5S правильним шляхом.

Кожен учасник курсу матиме можливість отримати досвід через ряд вправ, щоб продемонструвати, що 5S працює.

Після закінчення навчання ви:

- Зрозумійте, як & nbsp; 5S працює і підвищує ефективність на 10-30%
- Вміти визначати джерела відходів та підвищувати прибутковість
- Зрозумійте причини п’ятиступеневого процесу та знайте, як його здійснити
- Майте інструменти та процедури для вдосконалення виробничих процесів
- Розробіть конкретний план впровадження 5S на своє робоче місце

Якщо ви думаєте про підвищення ефективності на робочому місці, виграш більше замовлень та задоволення своїх клієнтів при одночасному підвищенні безпеки, ви не можете дозволити собі не пройти цей курс
14 hours
Overview
Lean Management - це орієнтація на споживача, розробку та підтримку систем та процесів для забезпечення цінності для клієнтів. Lean Services - це застосування пісних понять до сервісних операцій.

У цьому навчанні на практиці під керівництвом інструкторів (на місці або на дистанційному рівні) учасники навчаються застосовувати принципи та практики Lean у власній організації та формувати культуру постійного вдосконалення.

Цей інтерактивний тренінг поєднує в собі практичні випадки та дискусії з живою практичною практикою з використанням інструментів, метрик та методів, необхідних для впровадження системи Lean і процесів. Більше того, цей тренінг має на меті прищепити розум Lean мисленню.

Формат курсу

- Частина лекції, частина дискусії, вправи та практична практика
7 hours
Overview
Аудиторія

Керівники та керівники груп, які повинні бути повністю обізнані з питаннями управління та розвитку персоналу (прямі та непрямі звіти)

Формат курсу

Курс буде інтерактивним поєднанням:

- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і приклади

До кінця курсу делегати зможуть:

- Розумійте різні навички, необхідні для керування та провідних
- Розвивайте свою команду найефективнішим способом
- Поясніть, як найкраще донести зміни до своєї частини організації
- Управління продуктивністю персоналу краще
- Успішно домовляйтеся про свої бажані рішення
- Поясніть, як вирішувати складні ситуації, з якими вони можуть зіткнутися в офісі
14 hours
Overview
Замість того, щоб підтримувати глибокий аналіз та великі зрушення, модель McKinsey 7-S чудово підходить для аналізу наскільки цілісною є ваша компанія. Якщо ви знаєте, що вам потрібно змінити свій акт, але ви не впевнені, що робити, це модель управління змінами для вас.

Цей навчальний тренінг під керівництвом інструкторів (на місці або на дистанційному рівні) спрямований на менеджерів, власників бізнесу та стратегів, які планують впровадити модель відповідної організації McKinsey 7s у відповідній організації. \

Формат курсу

- Інтерактивна лекція та дискусія.
- Багато вправ і вправ.

Параметри налаштування курсу

- Щоб подати заявку на індивідуальне навчання для цього курсу, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб домовитись.
35 hours
Overview
Огляд

У всьому світі регулятори все частіше пов'язують суму ризику, що береться банком, до суми капіталу, яку потрібно провести, і банки та фінансові послуги все частіше керуються практикою управління ризиками. Банки, їх продукція, правила та світовий ринок стають дедалі складнішими, що веде до ще більших проблем у сфері ефективного управління ризиками. Ключовим уроком банківської кризи останніх п'яти років є те, що ризики дуже інтегровані, і для ефективного управління ними банки повинні розуміти ці взаємодії.

Основні функції включають в себе:

- пояснення поточних правил, що ґрунтуються на ризиках
- детальний огляд основних ризиків, з якими стикаються банки
- найкращі практики в галузі для прийняття підходу підприємства до інтеграції управління ризиками у всій організації
- використовуючи методи управління, щоб створити групову культуру, щоб кожна людина брала активну участь у управлінні ризиками відповідно до стратегічних цілей банку
- Які виклики можуть зіткнутися менеджери ризику в майбутньому.

Цей курс буде широко використовувати тематичні дослідження, призначені для вивчення, вивчення та посилення концепцій та ідей, що охоплюються протягом п'яти днів. Історичні події в банках будуть використовуватися протягом усього курсу, щоб висвітлити, як вони не змогли керувати своїми ризиками та діями, які могли бути вжиті для запобігання втратам.

Цілі

Мета цього курсу полягає у тому, щоб допомогти управлінню банками надавати відповідну інтегровану стратегію для управління складними та змінюючими ризиками та нормами у сучасному міжнародному банківському середовищі. Зокрема цей курс спрямований на те, щоб дати керівництву вищого рівня розуміння:

- основний ризик у фінансовій сфері та основні міжнародні правила ризику
- як управляти активами та зобов'язаннями банку, максимізувати прибуток
- взаємозв'язок між типом ризику та тим, як банки використовують комплексний підхід для їх управління
- корпоративне управління та найкращі практичні підходи до управління різноманітними інтересами зацікавлених сторін
- як розвинути культуру управління ризиками як інструмент мінімізації непотрібного ризику

Хто має відвідувати цей семінар?

Цей курс призначений для тих, хто є новим для інтегрованого управління ризиками, відповідальним за стратегічне управління ризиками керівників, або тих, хто бажає поглибити розуміння ризику управління підприємством. Це буде корисно:

- Управління банком на рівні правління
- Старші керівники
- Старші менеджери та аналітики ризику
- Старші директори та менеджери ризиків, відповідальні за стратегічний ризик-менеджмент
- Внутрішні аудитори
- Працівник з питань регулювання та відповідності
- Професіонали скарбниці
- Менеджери та аналітики активів та відповідальності
- Регулятори та спеціалісти з нагляду
- Постачальники та консультанти банків та галузі управління ризиками
- Корпоративне управління та менеджери з управління ризиками.
14 hours
Overview
Audience

This course has been created for analysts, forecasters wanting to introduce or improve forecasting which can be related to sale forecasting, economic forecasting, technology forecasting, supply chain management and demand or supply forecasting.

Description

This course guides delegates through series of methodologies, frameworks and algorithms which are useful when choosing how to predict the future based on historical data.

It uses standard tools like Microsoft Excel or some Open Source programs (notably R project).

The principles covered in this course can be implemented by any software (e.g. SAS, SPSS, Statistica, MINITAB ...)
21 hours
Overview
Аудиторія

Персонал, який повинен бути повністю обізнаний з проблемами, які стосуються людей та Management командою для:

- Самі
- Їхні колеги (колеги)
- Їх боси
- Їх члени команди
- Їх внутрішні та зовнішні клієнти та зацікавлені сторони

Формат курсу

Курс буде інтерактивним поєднанням:

- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть впливати на поведінку інших
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів зв'язку
- Оцініть, як керувати, мотивувати та розвивати своїх членів команди
- Керуйте своїми внутрішніми та зовнішніми клієнтами та зацікавленими сторонами
- Поясніть, як вирішувати складні ситуації, з якими вони можуть зіткнутися в офісі
21 hours
Overview
Навчальний курс аудитора QMS / Lead Auditor (ISO 9001) пояснює, що необхідно для забезпечення якості QMS (Система Management якістю). Це також пояснює вимоги успішного аудиту СМЯ. Ці вимоги слугують основою постійних зусиль для вдосконалення щодо вдосконалення продуктів та послуг для Замовника.

У цьому тренінгу під керівництвом інструкторів учасники ознайомляться з принципами, процедурами та документацією аудиту СМЯ під час проходження ряду тематичних досліджень, групових дискусій та практичних вправ та заходів.

Після закінчення цього тренінгу учасники зможуть:

- Визначте вимоги для успішного аудиту СМЯ.
- Створіть контрольний список аудиту для зразкового сценарію аудиту.
- Повідомте про результати відповідно до вимог ISO 9001.
- Пишіть та оцінюйте звіти про невідповідність та оцінюйте пропозиції щодо коригуючих дій.
- Підготувати та представити переконливу оцінку вищому керівництву відповідно до політики та завдань організації.

Формат курсу

- Частина лекції, частина дискусії, вправи та важкі практичні практики
35 hours
Overview
Огляд

Цей 5-денний курс допоможе делегатам розвинути свої стратегічні мислення, планування та навички управління, включаючи тактичні та операційні вимоги для успішного впровадження у банківській середовищі. Курс буде присвячений важким питанням управління конфліктами, управління змінами, що робить хорошим лідером і як мотивувати команду. Використовуючи інтерактивні тематичні приклади, а також приклади секторів, делегати будуть заохочуватись до обміну досвідом та проблемами, щоб допомогти розробити практичні та робочі рішення, які вони можуть повернути та фактично використовувати.

Основна мета програми полягає в тому, щоб надати виконавцям навички для сканування ділового середовища, щоб виявити прибуткові можливості для бізнесу, а також розробляти стратегії для отримання конкурентних переваг у все більш конкурентному середовищі бізнесу. Серед іншого, ця програма також забезпечить розуміння найкращих практик керівництва та поведінки, що посилить спроможність керівників працювати над складнощами та невизначеностями щодо управління високопродуктивною фінансовою установою.

Мета навчання

Після відвідування цього курсу делегати зможуть:

- Опишіть основні проблеми, з якими стикається великий банк;
- Поясніть різні підходи до планування організаційного розвитку;
- Аналіз поточного бізнес-середовища та впливів, що впливають на організацію;
- Аналізувати ресурси всередині та поза межами організації;
- Поясніть різні підходи до управління стратегією та розмістіть її у бізнес-плані;
- Оцініть альтернативні стратегії розвитку, щоб рекомендувати той, який найбільше підходить для потреб фірми.
- Застосовувати більш глибоке розуміння стратегічних планів розвитку;
- Об'єктивно обговорюйте ризики, переваги та витрати, які супроводжують реалізацію нової стратегії, включаючи управління конфліктом в команді;
- Визначити підходи до управління виявленими ризиками;
- Проаналізувати потенційне вплив на свою фірму (як позитивну, так і негативну), яка буде результатом реалізації нової стратегії;
- Розробити політику, системи та процеси для успішного реалізації нових стратегічних планів;
- Закрийте ключові кроки в управлінні змінами

Хто повинен бути присутнім

- Продукти / Сервісні менеджери
- Нещодавно призначені, а також створені менеджери та керівники групи
- Керівники операцій
- Старші менеджери банків
- Менеджери кадрів
- Менеджери операцій
- Менеджери з маркетингу

Методологія
Курс складається з обговорюваних семінарів, доповнених тематичними дослідженнями, складені з поєднання опублікованих прикладів реального життя та / або практичного досвіду. Також, учасники зможуть працювати в невеликих групах для синтезу ідей та стратегій та застосування матеріалу в контексті власних організацій / відділів. Відкриті дискусії форуму також будуть ключовим елементом.
7 hours
Overview
Цей курс був створений для осіб, які приймають рішення, головна мета яких - не розрахунок і аналіз, а їх розуміння і можливість вибирати, які саме статистичні методи мають значення для стратегічного планування організації.

Наприклад, учасник перспективи повинен прийняти рішення, скільки зразків необхідно зібрати, перш ніж вони зможуть прийняти рішення, чи буде продукт запущений чи ні.

Якщо вам потрібний більш тривалий курс, який охоплює самі основи статистичного мислення, подивіться на 5-денну підготовку " Statistics для менеджерів".
21 hours
Overview
Стратегічне мислення означає процес мислення через проблеми та ситуації через об'єктив великої картини, враховуючи наслідки різних дій, а потім діючи на найбільш ідеальну стратегію загального успіху в бізнесі.

Go О.Д. стратеги дивляться на виклики і можливості аналітично і розглянути їх в контексті бачення і цілей компанії. Незалежно від того, чи застосовується менеджер стратегії, розглядаючи, як розподілити інвестицію, або розробник бізнесу, оцінюючи потенціал розширення на новий ринок, стратегічне мислення - це навичка, яку можна вивчити, практикувати та удосконалювати. Стратегічне мислення надає менеджерам чіткість та перевагу, необхідні для прийняття кращих рішень та постійного переміщення своїх компаній у правильному напрямку.

У цій навчальній програмі під керівництвом інструкторів ми проводимо нових менеджерів через найважливіші поняття стратегічного мислення, втілюючи теорію на практиці за допомогою завдань на основі завдань, заснованих на реальних випадках. Учасники отримують унікальну можливість вивчити нові способи мислення, впроваджувати ключові концепції для вирішення проблем, розмірковувати про те, як ці принципи застосовуються до їх власної роботи, а також слухати та ділитися власними поглядами зі своїми інструкторами та однолітками класу.

Формат курсу

- Учасники отримають широке уявлення про те, що сприяє їх бізнесу та як їх роль в організації сприяє досягненню цілей, бачення та підсумків бізнесу. Курс є інтерактивним та на основі діяльності, важливою частиною курсу є вивчення кейсів, завдання на основі команд та індивідуальна презентація та вирішення проблем.
14 hours
Overview
Цей навчальний курс був створений для інвесторів, власників бізнесу, директорів, менеджерів, керівників та аналітиків, яким необхідно розвивати навички стратегічного планування. Вона не призначена для академічних цілей, а сьогодні починає реалізовувати свої мрії.

Цей курс фокусується на стратегічному плануванні для підприємств, в яких гнучкість і постійне навчання є найважливішим. Основним акцентом є корпоративна та інвестиційна стратегія з використанням сучасних реальних прикладів. Кожен учасник курсу матиме можливість створити стратегічний план і навчитися впроваджувати його на практиці.
21 hours
Overview
Аудиторія

Старші менеджери, які потребують розуміння питань стратегічного Management та його застосування

Формат курсу

Поєднання:

- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Приклади та приклади

До кінця курсу делегати зможуть:

- Визначте питання, що лежать в основі успішного стратегічного лідерства та зв'язок із сильним організаційним кліматом
- Опишіть низку стратегічних бізнес-моделей та їх потенційні наслідки для власного бізнесу
- Визначте найважливіші поняття, на яких будуються високопродуктивні команди та керуйте змінами
- Визначити та використовувати ключові фінансові показники стратегічного успіху
14 hours
Overview
Цей навчальний курс створений для керівників практик, власників практик, лікарів загальної практики, адміністраторів NHS, співробітників CCG, яким необхідно розвивати навички стратегічного планування. Він не розроблений для академічних цілей, але пропонує практичні поради, як ставити цілі, реалізовувати свої плани, повідомляти їх колегам та мінімізувати конфлікти всередині організації.

Цей курс зосереджений на стратегічному плануванні первинної медичної допомоги, в якому гнучкість та постійне навчання є найважливішими чинниками. Основним акцентом є стратегія з використанням сучасних прикладів реального світу з ряду споріднених галузей, щоб дізнатися, як працюють стратегічні моделі, тоді ми збираємось застосувати їх до первинної медичної допомоги.

Кожен учасник курсу матиме можливість створити стратегічний план та навчитися його реалізовувати на практиці. У ці невизначені часи в галузі охорони здоров'я ви не можете дозволити собі не пройти цей курс
7 hours
Overview
Ви стикаєтеся з реалізацією Agile у вашій організації? Чи є зміна занадто вимогливою? Чи ваша команда перевантажена і менш продуктивна, але все ще дуже стійка до революційних змін?

Виберіть "Альтернативний шлях до ловкости" та застосуйте еволюційний та гуманний метод управління змінами, який не змінює ваш процес, але покращує його.

Метод Канбана забезпечує прагматичне, дієздатне, доказове керівництво для успішної еволюційної зміни. Він починається з того, що ви робите зараз, і поважає поточні ролі, обов'язки та посади. Це дозволяє організаціям поступово розвивати бізнес-процеси, визначати та використовувати відповідні показники для вимірювання прогресу та значно зменшити ризик, пов'язаний із складними програмами змін.

Якщо ваша команда перевантажена, Kanban може допомогти вам підкорити свою роботу. Kanban - це нова методика для динамічного управління процесом та виявлення вузьких місць.

Це навчання надає навички та знання, які потрібно застосувати до роботи Канбана, і дізнаєтеся, як визначити, з чим працювати зараз, що потрібно пізніше покинути, і що потрібно знімати зі списку завдань назавжди.

Результати навчання

Учасники повинні ознайомитися з Методом Канбана. Вони повинні мати можливість розробляти та впровадити базову плату Канбана. Вони повинні вміти розуміти типи робочих позицій та ризики, пов'язані з конкретними робочими предметами. Вони повинні бути знайомі з різними різними конструкціями та стилями плати команди Команда і вміти вибирати дизайн, який найкраще підходить для їх контексту. Вони повинні бути в курсі дорожньої карти тренінгу, а також вартості та переваг, які можна отримати на кожному кроці на "альтернативному шляху до спритності".

Хто повинен бути присутнім

Цей курс призначений для будь-якого професіонала, який є частиною розробки продукту або робочого середовища знань і зацікавлений у з'ясуванні того, як Канбан може допомогти поліпшити робочі середовища. Kanban працює за кількома функціями організації, від старших співробітників, які хочуть прийняти Lean Management для членів команди доставки, бажаючих вдосконалити свою робочу практику. Попередні учасники нашого класу виконували такі функції, як:

- Старші керівні посади (CxO)
- Програми та менеджери проектів
- Менеджери продуктів, власники продуктів та бізнес аналітики
- Члени команди Scrum
- Магістри Scrum, агенти, які проводять та змінюють команду
- Розробники та тестери продуктів та програмного забезпечення
- Тренери та практичні тренери (Scrum, XP, DSDM, AgilePM тощо).
- Інші ролі, такі як HR та фінансисти

Сертифікація

Цей 1-денний курс викладає основи методу Kanban® і слугує початковим рівнем і відправною точкою для альтернативного шляху до спритності.

Після успішного завершення цього навчання Ви отримаєте сертифікат про закінчення з Lean Kanban University®. Окрім того, ви отримаєте сертифікат облікового запису Team Kanban Practitioner® (TKP) разом із знаком TKP.

Інститут управління проектами (PMI): 7 PDU (відділи професійного розвитку).
7 hours
Overview
Цей курс призначений для людей, які мають намір почати або тільки почали професійну кар'єру в галузі. Призначений для побудови розуміння та розуміння корпоративного робочого місця, очікувань і поведінки, які випускники стануть перед початком кар'єри.

Після курсу, наставник буде призначений на період 6 місяців, за якими буде проводитися до 6 зустрічей (по телефону, скайпу тощо) на 1-2-1 основі. Мета цих зустрічей буде визначатися між наставником та менеджером перед кожним засіданням і буде зосереджена на питаннях, що є найважливішими для того, хто на той час є.
28 hours
Overview
ISO 26262 визначає вимоги до функціональної безпеки в автомобільному секторі.

цей інструктор під керівництвом, жити навчання (на місці або віддалених) спрямована на автомобільних професіоналів, які бажають реалізувати стандарту ISO 26262 в рамках своєї організації.

до кінця тренінгу учасники зможуть:

- розуміє функціональну безпеку, що стосується автомобільної апаратури та розробки програмного забезпечення.
- розуміти правові обов'язки і вимоги дотримання вимог ISO 26262.
- реалізувати процеси безпеки, передбачені в ISO 26262.

Формат курсу

- Інтерактивна лекція та дискусія.
- багато вправ і практики.
- практичної реалізації в живій лабораторній обстановці.

курс параметри налаштування

- щоб запросити індивідуальну підготовку за цей курс, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб організувати.
21 hours
Overview
Аудиторія

- Персонал, який повинен бути повністю обізнаний з питаннями, що стосуються впливу та уникнення конфліктів:

- Їх колеги
- Їх боси
- Їх внутрішні та зовнішні клієнти та зацікавлені сторони

Цілі курсу

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть впливати на поведінку інших
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів зв'язку
- Керуйте своїми внутрішніми та зовнішніми клієнтами та зацікавленими сторонами

Формат

Курс буде інтерактивним поєднанням:

- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження
14 hours
Overview
Вступ.

Кожен з нас обслуговує клієнтів, надаючи клієнтам позитивне обслуговування клієнтів, і це важливо для створення нових можливостей для бізнесу.

Курс обслуговування абонентів буде розглядати всіх типів клієнтів і як краще обслуговувати їх і вдосконалювати в цьому процесі. Учасникам буде запропоновано серйозний набір навичок, включаючи розмову особисто до лиця, за допомогою техніки телефону, роботи зі складними клієнтами та створення повернення бізнесу.

Мета

Кожен з нас обслуговує клієнтів, надаючи клієнтам позитивне обслуговування клієнтів, дуже важливим є створення можливостей для повторного ведення бізнесу.

Цей курс з обслуговування клієнтів призначений для оснащення та вдосконалення. Учасникам буде надано основні навички та знання, необхідні для персоналу фронту, щоб обробляти контакти з клієнтами по телефону, електронною поштою та особистому спілкуванню, над телефонними методами з важкими клієнтами та успішно генеруючи бізнес-рентабельність.

Переваги навчання.

- Визначення та задоволення очікувань клієнтів
- Ефективно спілкуйтеся з клієнтами
- Керування сприйняттям клієнтів
- Робота з різними типами клієнтів
- Ефективно реагувати на особисті контакти та контакти з клієнтами
- Пишіть ефективні листи та електронні листи
- Керуйте стресом
- Дискусії та вправи
- Протягом усього сеансу забезпечуються стимулюючі вправи, що дозволяє учасникам удосконалювати свої методи вирішення проблем та покращувати свої навички та навички обслуговування клієнтів. Цей курс розроблений з урахуванням широкого спектра сервісних послуг та умов виконання робіт.
35 hours
Overview
Communication навички вже давно визнані важливими для професійного успіху, і багато кар'єри зайшли в глухий кут, похитнулися або застоювалися через відсутність навичок спілкування. На відміну від міського міфу, мало хто з нас народжується з цією майстерністю, замість цього більшість з них або практикується, або вчиться на помилках. Цей курс призначений для надання допомоги делегатам покращити свої комунікативні навички і, як наслідок, їхню здатність працювати з іншими.

Навички посередництва тонко, але змістовно відрізняються. Кореспонденція Excel є необхідною умовою, але більш важливою є здатність слухати і брати до уваги те, що говориться. Роль посередника полягає в тому, щоб допомогти сторонам вирішити свою проблему і досягти результату, який обидві сторони з радістю сприймуть. Медіатори уникають приймати сторони, виносити судження або давати вказівки. Вони просто відповідають за розробку ефективних комунікацій та створення консенсусу між сторонами. Цей курс також охоплює більш широкий спектр навичок, на додаток до спілкування, які повинні бути ефективним посередником.
14 hours
Overview
ефективної стратегію догляду за клієнтом, має важливе значення для зростання вашого бізнесу.... , стратегія догляду за клієнтами відіграє важливу роль у будівництві клієнтів задоволення, допомагаючи зберегти лояльний клієнтів і збільшити рівень повторити бізнес.

цей курс фокусується на стратегіях і навичок для побудови довічного відносини з клієнтами шляхом розробки цінних і ефективних клієнтів по догляду за клієнтами.

задоволені Клієнти можуть через розмови та розповіді, стають добровільні посли для вашої компанії і, швидше за все, рекомендувати ваші послуги або продукти іншим.

цей курс також допоможе учасникам ефективно спілкуватися, адекватно і чітко у всіх ситуаціях.

цілі

допомагає учасникам розробити ефективну стратегію обслуговування клієнтів, розробляти та впроваджувати системи, спрямовані на задоволення потреб клієнтів та їх послуги у своїх конкурентів, Огляд якості поточного обслуговування клієнтів, встановити цілі і створити стратегію для задоволення наступних.

- створення та підвищення якості обслуговування клієнтів.
- критично якісних навичок обслуговування клієнтів.
- комунікативні навички з клієнтами
- розмов по телефону

- електронної пошти для підвищення обслуговування клієнтів …
- як справитися з важкими клієнтами
- робити і не робить обслуговування клієнтів

Формат курсу

- Інтерактивна лекція та дискусія.
- багато вправ і практики.
- практичної реалізації в живій лабораторній обстановці.

курс параметри налаштування

- щоб запросити індивідуальну підготовку за цей курс, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб організувати.
- , щоб дізнатися більше про _ бо, будь ласка, відвідайте:
Weekend Management courses, Evening Management training, Management boot camp, Management instructor-led, Weekend Management training, Evening Management courses, Management coaching, Management instructor, Management trainer, Management training courses, Management classes, Management on-site, Management private courses, Management one on one training

Course Discounts

Course Discounts Newsletter

We respect the privacy of your email address. We will not pass on or sell your address to others.
You can always change your preferences or unsubscribe completely.

Some of our clients

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Ukraine!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Ukraine
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!