Навчальні курси Communication

Навчальні курси Communication

Місцевий інструктор очолюваної живими комунікаційними курсами в україні.

Machine Translated

Відгуки

★★★★★
★★★★★

Communication Підкатегорії

Communication Зміст курсу

Назва курсу
Тривалість
Огляд
Назва курсу
Тривалість
Огляд
14 годин
Audience

Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:

- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders

Format of the course

The course will be a highly-interactive combination of:

- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies

By the end of the course, delegates will be able to:

- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
14 годин
Аудиторія

Персонал, який повинен бути повністю обізнаний з питаннями, що стосуються спілкування та впливу:

- Їх колеги
- Їх боси
- Їх внутрішні та зовнішні клієнти та зацікавлені сторони

Формат курсу

Курс буде інтерактивним поєднанням:

- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і приклади

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть впливати на поведінку інших
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів зв'язку
- Керуйте своїми внутрішніми та зовнішніми клієнтами та зацікавленими сторонами
- Поясніть, як вирішувати складні ситуації, з якими вони можуть зіткнутися в офісі
21 годин
Аудиторія

Персонал, який повинен бути повністю обізнаний з проблемами, які стосуються людей та Management командою для:

- Самі
- Їхні колеги (колеги)
- Їх боси
- Їх члени команди
- Їх внутрішні та зовнішні клієнти та зацікавлені сторони

Формат курсу

Курс буде інтерактивним поєднанням:

- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть впливати на поведінку інших
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів зв'язку
- Оцініть, як керувати, мотивувати та розвивати своїх членів команди
- Керуйте своїми внутрішніми та зовнішніми клієнтами та зацікавленими сторонами
- Поясніть, як вирішувати складні ситуації, з якими вони можуть зіткнутися в офісі
21 годин
Аудиторія

- Персонал, який повинен бути повністю обізнаний з питаннями, що стосуються впливу та уникнення конфліктів:

- Їх колеги
- Їх боси
- Їх внутрішні та зовнішні клієнти та зацікавлені сторони

Цілі курсу

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть впливати на поведінку інших
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів зв'язку
- Керуйте своїми внутрішніми та зовнішніми клієнтами та зацікавленими сторонами

Формат

Курс буде інтерактивним поєднанням:

- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження
35 годин
Communication навички вже давно визнані важливими для професійного успіху, і багато кар'єри зайшли в глухий кут, похитнулися або застоювалися через відсутність навичок спілкування. На відміну від міського міфу, мало хто з нас народжується з цією майстерністю, замість цього більшість з них або практикується, або вчиться на помилках. Цей курс призначений для надання допомоги делегатам покращити свої комунікативні навички і, як наслідок, їхню здатність працювати з іншими.

Навички посередництва тонко, але змістовно відрізняються. Кореспонденція Excel є необхідною умовою, але більш важливою є здатність слухати і брати до уваги те, що говориться. Роль посередника полягає в тому, щоб допомогти сторонам вирішити свою проблему і досягти результату, який обидві сторони з радістю сприймуть. Медіатори уникають приймати сторони, виносити судження або давати вказівки. Вони просто відповідають за розробку ефективних комунікацій та створення консенсусу між сторонами. Цей курс також охоплює більш широкий спектр навичок, на додаток до спілкування, які повинні бути ефективним посередником.
14 годин
This instructor-led, live training in україні (online or onsite) is aimed at persons working in an international business environment who wish to quickly improve their listening, speaking and writing skills to be more effective leaders and team members.

By the end of this training, participants will be able to:

- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
7 годин
Працювати в команді приносить виклики в комунікації, роботі в команді та ефективності. Хоча методи подолання цих викликів не складні, їх реалізація в реальному житті вимагає зобов'язання і практики.

Цей інструктор-під керівництвом, прямий тренінг (онлайн або онлайн) спрямований на лідерів команди та членів команди, які бажають поліпшити спосіб спілкування, співпраці та взаємозв'язку між собою. Досліджуючи ряд практик, команди можуть підвищити ці навички, що призводить до більш продуктивної роботи і щасливого робочого життя.

Після закінчення тренінгу учасники зможуть:

Визначити і вирішити загальні проблеми в тому, як вони спілкуються і реагують на інших на роботі. Підвищення ефективності роботи, з якою проводиться робота в якості команди. Зрозуміти індивідуальні, а також колективні потреби команди, щоб краще керувати і направляти свої зусилля. Зрозуміти значення і значення емоційної інтелекту як показника і керівництва для поліпшення людських відносин на роботі.

Формат курсу

Інтерактивні лекції та дискусії. Багато випробувань і практики. Використання в робочому середовищі Live-Lab.

Курсові варіанти адаптації

Щоб отримати персоналізовану підготовку для цього курсу, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб організувати.
7 годин
Аудиторія

Менеджери, керівники груп та співробітники, які вважають, що:

- Вони відвідують дуже багато зустрічей
- Їхній час "викрадають" інші люди
- Вони не можуть потрапити до дна своєї робочої дні через відсутність планування, передбачення чи визначення пріоритетів

Формат курсу

Курс буде інтерактивним поєднанням:

- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і приклади

До кінця курсу делегати зможуть:

- Оцініть необхідність ефективного управління засіданнями - поважаючи тимчасовий тиск тих, кого вони запрошують на засідання
- Дотримуйтесь стандартних процедур виклику, управління та підготовки результатів зустрічей
- Ширше оцінюйте деякі способи управління та ефективністю свого часу: працювати розумніше, не важче ...
7 годин
Art of Hosting, також відомий як Participatory Leadership, є структурованим підходом до полегшення стратегічних зустрічей для організацій або груп. З правильними інструментами і розумом, застосування Art of Hosting в віртуальному просторі не тільки сприяє співпраці, але і призводить до більш зацікавлених і автентичних онлайн-розмов.

Цей інструктор-під керівництвом, прямий тренінг (онлайн або на сайті) спрямований на тренерів, консультантів, лідерів і комунікаторів в будь-яких областях, які бажають застосувати Art of Hosting методи, щоб полегшити онлайн- зустрічі більш ефективно на різних віртуальних платформах (Zoom, Google Meet, Slack і т.д.).

Після закінчення тренінгу учасники зможуть:

Визначте поняття, методи, і мислення, що стоять за Art of Hosting або учасниць Leadership. Дізнайтеся, як сприяти ефективним онлайн-конференціям для віддалених учасників, застосовуючи методи Art of Hosting. Створіть безпечне і привабливе віртуальне середовище для Art of Hosting шляхом встановлення правильного тонусу і мислення. Управління онлайн-сеансами Art of Hosting більш ефективно, вибираючи відповідну платформу і отримуючи комфорт з технологією. Зберігайте учасників зацікавленими, стимулюючи онлайн-обговорення за допомогою інтерактивних інструментів (живий чат, білий стіл, кімнати розриву і т.д.) Будівництво більш глибоких зв'язків з учасниками та іншими практикуючими з метою колективного навчання та отримання цінних уявлень.

Формат курсу

Інтерактивні лекції та дискусії. Багато випробувань і практики. Використання в робочому середовищі Live-Lab.

Курсові варіанти адаптації

Щоб отримати персоналізовану підготовку для цього курсу, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб організувати.

Last Updated:

Online Communication courses, Weekend Communication courses, Evening Communication training, Communication boot camp, Communication instructor-led, Weekend Communication training, Evening Communication courses, Communication coaching, Communication instructor, Communication trainer, Communication training courses, Communication classes, Communication on-site, Communication private courses, Communication one on one training

Знижки на курс

Наразі знижок на курс немає.

Інформаційний бюлетень "Знижки на курси"

Ми поважаємо конфіденційність Ваших персональних даних. Ми зобов'язуємось не передавати Ваші дані іншим особам. Ви завжди можете змінити свої налаштування конфіденційності або повністю відмовитись від підписки.

Наші клієнти

is growing fast!

We are looking to expand our presence in Ukraine!

As a Business Development Manager you will:

  • expand business in Ukraine
  • recruit local talent (sales, agents, trainers, consultants)
  • recruit local trainers and consultants

We offer:

  • Artificial Intelligence and Big Data systems to support your local operation
  • high-tech automation
  • continuously upgraded course catalogue and content
  • good fun in international team

If you are interested in running a high-tech, high-quality training and consulting business.

Apply now!

Цей сайт в інших країних / регіонах