
Місцевий інструктор очолюваної живими комунікаційними курсами в україні.
Machine Translated
Відгуки
Я взагалі був вигоду від взаємодії та гнучкості.
Olivier Pugliesi-Conti
Курси: Communicating and Influencing - For Managers and Team Leaders
Machine Translated
Пристосовані до моїх потреб
Курси: Business Communication Skills
Machine Translated
Пристосовані до моїх потреб
Курси: Business Communication Skills
Machine Translated
Відображаючи своє власне Я, щоб пізнавати інших
Roy Dekker - Axway GmbH
Курси: People and Team Management
Machine Translated
Пристосовані до моїх потреб
Курси: Business Communication Skills
Machine Translated
Пристосовані до моїх потреб
Курси: Business Communication Skills
Machine Translated
Communication Підкатегорії
Communication Зміст курсу
Staff who need to be fully aware of the issues surrounding Communicating and Influencing:
- Their colleagues
- Their bosses
- Their internal and external customers and stakeholders
Format of the course
The course will be a highly-interactive combination of:
- Facilitated Discussions
- Slide Presentations
- Exercises and
- Case Studies
By the end of the course, delegates will be able to:
- Appreciate the need to manage their own behaviour before they can influence others’ behaviour
- Understand the strengths and weaknesses of the various communications media available
- Manage their internal and external customers and stakeholders
Персонал, який повинен бути повністю обізнаний з питаннями, що стосуються спілкування та впливу:
- Їх колеги
- Їх боси
- Їх внутрішні та зовнішні клієнти та зацікавлені сторони
Формат курсу
Курс буде інтерактивним поєднанням:
- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і приклади
До кінця курсу делегати зможуть:
- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть впливати на поведінку інших
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів зв'язку
- Керуйте своїми внутрішніми та зовнішніми клієнтами та зацікавленими сторонами
- Поясніть, як вирішувати складні ситуації, з якими вони можуть зіткнутися в офісі
Персонал, який повинен бути повністю обізнаний з проблемами, які стосуються людей та Management командою для:
- Самі
- Їхні колеги (колеги)
- Їх боси
- Їх члени команди
- Їх внутрішні та зовнішні клієнти та зацікавлені сторони
Формат курсу
Курс буде інтерактивним поєднанням:
- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження
До кінця курсу делегати зможуть:
- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть впливати на поведінку інших
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів зв'язку
- Оцініть, як керувати, мотивувати та розвивати своїх членів команди
- Керуйте своїми внутрішніми та зовнішніми клієнтами та зацікавленими сторонами
- Поясніть, як вирішувати складні ситуації, з якими вони можуть зіткнутися в офісі
- Персонал, який повинен бути повністю обізнаний з питаннями, що стосуються впливу та уникнення конфліктів:
- Їх колеги
- Їх боси
- Їх внутрішні та зовнішні клієнти та зацікавлені сторони
Цілі курсу
До кінця курсу делегати зможуть:
- Оцініть необхідність керувати власною поведінкою, перш ніж вони можуть впливати на поведінку інших
- Зрозумійте сильні та слабкі сторони різних засобів зв'язку
- Керуйте своїми внутрішніми та зовнішніми клієнтами та зацікавленими сторонами
Формат
Курс буде інтерактивним поєднанням:
- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і
- Тематичні дослідження
Навички посередництва тонко, але змістовно відрізняються. Кореспонденція Excel є необхідною умовою, але більш важливою є здатність слухати і брати до уваги те, що говориться. Роль посередника полягає в тому, щоб допомогти сторонам вирішити свою проблему і досягти результату, який обидві сторони з радістю сприймуть. Медіатори уникають приймати сторони, виносити судження або давати вказівки. Вони просто відповідають за розробку ефективних комунікацій та створення консенсусу між сторонами. Цей курс також охоплює більш широкий спектр навичок, на додаток до спілкування, які повинні бути ефективним посередником.
By the end of this training, participants will be able to:
- Learn tools and tactics to quickly expand their workplace English vocabulary.
- Focus on only the relevant parts of the English language needed to be more effective at work.
- Gain confidence in their ability to communicate with authority by phone, email and in meetings.
- Practice techniques to influence and persuade customers, managers, and peers.
- Apply a systematic approach to continue improving their Business English skills after the training.
Цей інструктор-під керівництвом, прямий тренінг (онлайн або онлайн) спрямований на лідерів команди та членів команди, які бажають поліпшити спосіб спілкування, співпраці та взаємозв'язку між собою. Досліджуючи ряд практик, команди можуть підвищити ці навички, що призводить до більш продуктивної роботи і щасливого робочого життя.
Після закінчення тренінгу учасники зможуть:
Визначити і вирішити загальні проблеми в тому, як вони спілкуються і реагують на інших на роботі. Підвищення ефективності роботи, з якою проводиться робота в якості команди. Зрозуміти індивідуальні, а також колективні потреби команди, щоб краще керувати і направляти свої зусилля. Зрозуміти значення і значення емоційної інтелекту як показника і керівництва для поліпшення людських відносин на роботі.
Формат курсу
Інтерактивні лекції та дискусії. Багато випробувань і практики. Використання в робочому середовищі Live-Lab.
Курсові варіанти адаптації
Щоб отримати персоналізовану підготовку для цього курсу, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб організувати.
Менеджери, керівники груп та співробітники, які вважають, що:
- Вони відвідують дуже багато зустрічей
- Їхній час "викрадають" інші люди
- Вони не можуть потрапити до дна своєї робочої дні через відсутність планування, передбачення чи визначення пріоритетів
Формат курсу
Курс буде інтерактивним поєднанням:
- Спрощені обговорення
- Презентації слайдів
- Вправи і приклади
До кінця курсу делегати зможуть:
- Оцініть необхідність ефективного управління засіданнями - поважаючи тимчасовий тиск тих, кого вони запрошують на засідання
- Дотримуйтесь стандартних процедур виклику, управління та підготовки результатів зустрічей
- Ширше оцінюйте деякі способи управління та ефективністю свого часу: працювати розумніше, не важче ...
Цей інструктор-під керівництвом, прямий тренінг (онлайн або на сайті) спрямований на тренерів, консультантів, лідерів і комунікаторів в будь-яких областях, які бажають застосувати Art of Hosting методи, щоб полегшити онлайн- зустрічі більш ефективно на різних віртуальних платформах (Zoom, Google Meet, Slack і т.д.).
Після закінчення тренінгу учасники зможуть:
Визначте поняття, методи, і мислення, що стоять за Art of Hosting або учасниць Leadership. Дізнайтеся, як сприяти ефективним онлайн-конференціям для віддалених учасників, застосовуючи методи Art of Hosting. Створіть безпечне і привабливе віртуальне середовище для Art of Hosting шляхом встановлення правильного тонусу і мислення. Управління онлайн-сеансами Art of Hosting більш ефективно, вибираючи відповідну платформу і отримуючи комфорт з технологією. Зберігайте учасників зацікавленими, стимулюючи онлайн-обговорення за допомогою інтерактивних інструментів (живий чат, білий стіл, кімнати розриву і т.д.) Будівництво більш глибоких зв'язків з учасниками та іншими практикуючими з метою колективного навчання та отримання цінних уявлень.
Формат курсу
Інтерактивні лекції та дискусії. Багато випробувань і практики. Використання в робочому середовищі Live-Lab.
Курсові варіанти адаптації
Щоб отримати персоналізовану підготовку для цього курсу, будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб організувати.
Last Updated: